烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30606


1#
發表於 09-6-4 13:13 |只看該作者
唔該哂,可否詳細小小,因平日唔識煮架...係用黎小朋友開PARTY用...唔該哂你地...


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-6-4 19:47 |只看該作者
好簡單
你鐘意既生果,但唔好要d好易難同多水份既
全部切晒粒
椰果係百佳同惠康都有得賣,倒左d水就同生果撈埋一齊再加沙律醬撈匀就得la.


已刪除用户

積分: 194079

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-6-4 21:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-6-5 00:58 |只看該作者
原帖由 小傑媽媽 於 4/6/2009 21:42 發表


請問邊隻沙律醬整水果沙律好味呢?
Thanks!


我好少整水果沙律所以買卡夫玻璃樽嗰隻,因KEEP得耐D.


珍珠宮

積分: 30606


5#
發表於 09-6-5 11:17 |只看該作者
唔該哂你地...如果加香蕉,係咪唔得呢?
咁整APPLE,MANGO,仲有加咩呢?
原帖由 kellyly 於 09-6-5 00:58 發表


我好少整水果沙律所以買卡夫玻璃樽嗰隻,因KEEP得耐D.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo