自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 4430


1#
發表於 22-5-22 17:08 |只看該作者
昨日政府公佈說要睇政府專科的病人要有疫苗通行證先去得, 無就要做核酸檢測。做咗檢測之後, 會有個結果送去你個手機度, 話比你知結果喺陰性定陽性, 請問到去醫院時, 喺米就咁比個電話信息比人睇就得, 定喺點呢? 有無人知?


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 22-5-22 17:11 |只看該作者
Zahn 發表於 22-5-22 17:08
昨日政府公佈說要睇政府專科的病人要有疫苗通行證先去得, 無就要做核酸檢測。做咗檢測之後, 會有個結果送去 ...

請參閱下圖
16532106927523079958123945887191.jpg


大宅

積分: 4430


3#
發表於 22-5-22 17:14 |只看該作者
mrs.so 發表於 22-5-22 17:11
請參閱下圖


我有睇到哩段文字, 不過何謂證明? 我就喺唔知喺米就咁比個電話 message 人地睇就得定喺要出啲乜野官方證明。


水晶宮

積分: 54782


4#
發表於 22-5-22 17:19 |只看該作者
係咪即係去覆診前兩日要驗口水,咪又係叫D老人家/病人行多轉。


大宅

積分: 4430


5#
發表於 22-5-22 17:37 |只看該作者
TingTing 發表於 22-5-22 17:19
係咪即係去覆診前兩日要驗口水,咪又係叫D老人家/病人行多轉。

去檢測中心撩鼻嗰啲, 結果要48小時之耐出先算有效, 所以時間掌控得好準先得, 如果要求的是官方報告果啲, 仲麻煩。


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 22-5-22 18:46 |只看該作者
Zahn 發表於 22-5-22 17:14
我有睇到哩段文字, 不過何謂證明? 我就喺唔知喺米就咁比個電話 message 人地睇就得定喺要出啲乜野官方證 ...

本帖最後由 mrs.so 於 22-5-22 18:48 編輯

你有做過核酸檢測都係以短訊結果做證明,即使強檢、圍封都係以短訊做證明,短訊抬頭以HKSARG發出,強檢、圍封公告亦有註明保留短訊記錄供核實,你唔知咩叫證明,你打去衛生防護中心查詢。
16532165012421254524724072115759.jpg


侯爵府

積分: 24474


7#
發表於 22-5-22 19:00 |只看該作者

回覆樓主:

現在好似都有八成幾人已經打咗兩針,應該31/5影響不大
但31/5後第二針滿六個月要打第三針


男爵府

積分: 8229


8#
發表於 22-5-22 19:02 |只看該作者
所以最簡單的方法就是打針!
風繼續吹,不忍遠離...


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


9#
發表於 22-5-22 19:07 |只看該作者
TingTing 發表於 22-5-22 17:19
係咪即係去覆診前兩日要驗口水,咪又係叫D老人家/病人行多轉。

所以可以打針的话就去打,方便自己
如果可以打都唔打,麻烦都要承担


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


10#
發表於 22-5-22 19:08 |只看該作者
Boeing787 發表於 22-5-22 19:02
所以最簡單的方法就是打針!

係,如果身体容許係应该去打针,為己為人

點評

Boeing787    發表於 22-5-22 20:33


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 22-5-22 19:11 |只看該作者
Zahn 發表於 22-5-22 17:37
去檢測中心撩鼻嗰啲, 結果要48小時之耐出先算有效, 所以時間掌控得好準先得, 如果要求的是官方報告果啲, ...

如果係咁唔洗返工果啲
之前連續3日去咁就應該無走雞
不要從別人的嘴裡去認識我


侯爵府

積分: 20685


12#
發表於 22-5-22 19:22 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 22-5-22 19:07
所以可以打針的话就去打,方便自己
如果可以打都唔打,麻烦都要承担
...

打針係最簡單既方法,但總有一班人有N 咁多個藉口來插話政府刁難,強迫打針,無人權等等。 睇另一個post 就已經見到,若你既回覆不是同一陣線,就幾個人連續回post 來圍你,擺出不可理喻既藉口。不會反省第五波既教訓,總是話別人既不是。


點評

hinhin_ma    發表於 22-5-22 21:32
Boeing787    發表於 22-5-22 20:34


水晶宮

積分: 62306

畀面勳章


13#
發表於 22-5-22 19:31 |只看該作者
winner128 發表於 22-5-22 19:22
打針係最簡單既方法,但總有一班人有N 咁多個藉口來插話政府刁難,強迫打針,無人權等等。 睇另一個post ...

我有睇嗰個帖,我都唔想覆,一阵俾人閙

我觉得,可以打的應該去打,尤其老人家
一陣第六波,呢班不打針的老人會有極大風險
到時又要犠牲打咗針的人,停工停市停課

不過我亦反對無了期加針


侯爵府

積分: 24535


14#
發表於 22-5-22 19:42 |只看該作者
Zahn 發表於 22-5-22 17:08
昨日政府公佈說要睇政府專科的病人要有疫苗通行證先去得, 無就要做核酸檢測。做咗檢測之後, 會有個結果送去 ...

應該係手機信息就係証明


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


15#
發表於 22-5-22 19:42 |只看該作者

回覆樓主:

我老媽8x打咗兩針,不過唔識用智能電話,所以無安心出行,帶針紙去醫院覆診唔知得唔得?


琥珀宮

積分: 169635


16#
發表於 22-5-22 21:18 |只看該作者
Zahn 發表於 22-5-22 17:08
昨日政府公佈說要睇政府專科的病人要有疫苗通行證先去得, 無就要做核酸檢測。做咗檢測之後, 會有個結果送去 ...

應該電話訊息已可以,訊息內有身份證號碼。


琥珀宮

積分: 169635


17#
發表於 22-5-22 21:21 |只看該作者
SARIDON 發表於 22-5-22 19:42
我老媽8x打咗兩針,不過唔識用智能電話,所以無安心出行,帶針紙去醫院覆診唔知得唔得?
...

Show 針紙可以
但如第二針打咗超過六個月,六月覆診要打咗三針
myimage.jpg


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 22-5-22 21:34 |只看該作者
SARIDON 發表於 22-5-22 19:42
我老媽8x打咗兩針,不過唔識用智能電話,所以無安心出行,帶針紙去醫院覆診唔知得唔得?
...

唔用安心出行好似唔得

可以揾人陪佢去,幫佢嘟?
我都係咁幫我家長老的
不要從別人的嘴裡去認識我


子爵府

積分: 10011


19#
發表於 22-5-23 09:47 |只看該作者
SARIDON 發表於 22-5-22 19:42
我老媽8x打咗兩針,不過唔識用智能電話,所以無安心出行,帶針紙去醫院覆診唔知得唔得?
...
65歲或以上的人士可以填表+show 針紙



伯爵府

積分: 19589


20#
發表於 22-5-23 09:52 |只看該作者
咁12歲以下冇安心出行係咪要帶針紙响身?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo