1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 150


1#
發表於 22-8-23 08:12 |只看該作者
請問可有1至2歲BB 媽媽分享一下playgroup嘅感想?


男爵府

積分: 9071


2#
發表於 22-8-23 09:30 |只看該作者
我揀咗間算貴但口碑好… 鐘意佢2小時一堂比較長唔會好rush,小朋友大概是有留下返學好好玩好開心的印象

我目標:學下聽指令跟大隊,識下同齡小朋友,接觸到媽咪買唔哂嘅教材玩具…… 只是想他增加生活體驗無話要學到乜乜物物先收貨,所以目的點都會達到


大宅

積分: 2375


3#
發表於 22-8-23 19:21 |只看該作者
Mimiwan 發表於 22-8-23 08:12
請問可有1至2歲BB 媽媽分享一下playgroup嘅感想?

返左幾堂,1.5小時
可能疫情冇乜點落街
我覺得值得返
見到進步
亦可玩下滑梯同其他玩具
又可參考下老師點教


子爵府

積分: 12137


4#
發表於 22-8-24 11:28 |只看該作者
我地係返華德福親子班,一星期一次,0930-1015小朋友 free play,亦可以學整節日手工,或者同老師一齊整野食,1015-1030會圍圈唱歌,1030-1050茶點時間,1050-1110花園玩沙餵小動物,1110-1115故事時間


別墅

積分: 848


5#
發表於 22-8-26 15:05 |只看該作者
Hi,各位媽媽你地好.第一次係度留言,請多多指教
想同大家分享下messy play,可以幫助小朋友發展小肌肉,小朋友又玩得開心.詳情如下:

14/9 3:00-4:00 messy play
地點: 上環永樂街93號20/F (有樓梯要行。儘量唔好帶bb 車)
收費:$250 1大1B
主題: 海洋世界
費用包場地。導師。用料
https://www.facebook.com/profile.php?id=100083516824444

有興趣可以PM 我☺️


複式洋房

積分: 150


6#
發表於 22-9-2 08:03 |只看該作者

回覆樓主:

thx (emoji)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo