自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


子爵府

積分: 13261


1#
發表於 23-7-26 16:02 |只看該作者
黎緊會返大陸玩,想問下邊種支付方式好d同抵d?

1.雲閃付(綁aeon銀聯)
2.大陸支付寶(只綁左信用卡)
3.大陸微信(只綁左信用卡)

如果選擇轉帳入大陸支付寶或微信,係大陸邊個會普及d?因為轉錢入錢包要幾千蚊先免手續費,所以想只揀一個錢包黎增值


禁止訪問

積分: 12423


2#
發表於 23-7-26 16:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 102


3#
發表於 23-7-26 16:28 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:02
黎緊會返大陸玩,想問下邊種支付方式好d同抵d?

1.雲閃付(綁aeon銀聯)

Wechat 順便開埋電話卡同銀行卡
一次過綁定晒好方便


象牙宮

積分: 235830


4#
發表於 23-7-26 16:31 |只看該作者

回覆樓主:

唔知綁信用卡使唔使比手續費!大部份食店都係微信手機落單既,比錢就支付寶同微信都得!


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 23-7-26 16:33 |只看該作者

回覆樓主:

wechat大陸錢包冇大陸戶口開唔到,太煩
我都係轉錢去大陸支付寶,雲閃付好少地方用得着。
感激遇上你~


子爵府

積分: 13261


6#
發表於 23-7-26 16:39 |只看該作者
yiippp 發表於 23-7-26 16:28
Wechat 順便開埋電話卡同銀行卡
一次過綁定晒好方便

大陸卡諗住返大陸時開,或開張聯通一卡兩號
但開大陸戶口,點入錢?要去大陸時先入到?


子爵府

積分: 13261


7#
發表於 23-7-26 16:40 |只看該作者
無話可說 發表於 23-7-26 16:31
唔知綁信用卡使唔使比手續費!大部份食店都係微信手機落單既,比錢就支付寶同微信都得!
...

用信用卡好似超過200定300人仔就要手續費,所以先想增值


子爵府

積分: 13261


8#
發表於 23-7-26 16:42 |只看該作者
kiko_mami 發表於 23-7-26 16:33
wechat大陸錢包冇大陸戶口開唔到,太煩
我都係轉錢去大陸支付寶,雲閃付好少地方用得着。
...

我有wechat大陸錢包,好多年前已開,無大陸戶口要求,所以想知邊個錢包係大陸用好d


公爵府

積分: 25047


9#
發表於 23-7-26 16:42 |只看該作者
喺內地多數用微信,點餐俾錢都係用微信多,但係有啲地方係用唔到,例如盒馬,一定要用支付寶囉
8-)


複式洋房

積分: 102


10#
發表於 23-7-26 16:42 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:39
大陸卡諗住返大陸時開,或開張聯通一卡兩號
但開大陸戶口,點入錢?要去大陸時先入到?
...

我就開中銀,啲職員會幫你搞,link哂啲野之後櫃員機可以入錢


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 23-7-26 16:45 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 235830


12#
發表於 23-7-26 16:46 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:40
用信用卡好似超過200定300人仔就要手續費,所以先想增值

長期計開大陸戶口好,一係香港開中銀大灣戶口,手機apps滙錢上去!我唔知用信用卡增值得唔得,同埋要唔要手續費了!我自己就用微信滙上大陸工商戶口,有時就中銀滙去大陸中銀,增值微信錢包!


公爵府

積分: 27073


13#
發表於 23-7-26 16:49 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:42
我有wechat大陸錢包,好多年前已開,無大陸戶口要求,所以想知邊個錢包係大陸用好d
...

依家唔挷大6戶口用唔到,你可以叫朋友微信過人民幣都收唔到。


大宅

積分: 4104

虎到金來勳章


14#
發表於 23-7-26 16:53 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:42
我有wechat大陸錢包,好多年前已開,無大陸戶口要求,所以想知邊個錢包係大陸用好d
...

兩款都好常用,我用得比較多係大陸支付寶。


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 23-7-26 21:24 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:42
我有wechat大陸錢包,好多年前已開,無大陸戶口要求,所以想知邊個錢包係大陸用好d
...

我以前返大陸都用到大陸錢包,通關之後就廢左

點評

goldpiglet    發表於 23-7-26 21:44
感激遇上你~


水晶宮

積分: 59991

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 23-7-26 21:29 |只看該作者
BABYPURPLE 發表於 23-7-26 16:39
大陸卡諗住返大陸時開,或開張聯通一卡兩號
但開大陸戶口,點入錢?要去大陸時先入到?
...

可以用香港微信匯款比大陸微信。


瑪瑙宮

積分: 133368


17#
發表於 23-7-26 21:42 |只看該作者
kiko_mami 發表於 23-7-26 16:33
wechat大陸錢包冇大陸戶口開唔到,太煩
我都係轉錢去大陸支付寶,雲閃付好少地方用得着。
...

唔係呀7月开到


瑪瑙宮

積分: 133368


18#
發表於 23-7-26 21:43 |只看該作者
kiko_mami 發表於 23-7-26 21:24
我以前返大陸都用到大陸錢包,通關之後就廢左

点样废左


男爵府

積分: 7909


19#
發表於 23-7-26 21:49 |只看該作者

回覆樓主:

邊張信用卡回贈最多就用邊種電子支付


珊瑚宮

積分: 102027

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


20#
發表於 23-7-26 22:01 |只看該作者
微信
因為好多食店都用微信落單

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo