自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4415


1#
發表於 09-8-20 22:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 823


2#
發表於 09-8-21 00:25 |只看該作者
是不是上環的那一間, 鄭姑娘 ?
我囝囝21個月大開始上堂, 對年紀小的小朋友尤其有經驗. 而且很有耐性. 才3個星期, 已經有單字.


伯爵府

積分: 16359


3#
發表於 09-8-21 10:19 |只看該作者
想問下點解要帶佢去做言語治療呢?

原帖由 careys 於 09-8-20 22:21 發表
有無人試過聖雅各福群會樂寧兒童發展中心(中環中心)的言語治療服務?
因本人正考慮帶女女去做言語治療
如有的,請分享


別墅

積分: 563


4#
發表於 09-8-23 18:17 |只看該作者
我個仔三歲, 上了三堂我同爸爸都覺得佢有啲進步...我原先排協康會, 但排咗幾個月都話星期六個期要輪多五個人先到我哋......


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo