Re: 經前出血~~ 請問有冇人係咁 ?
babynataile,bearbearmami,creamy
我諗唔係緊張咁簡單囉.困擾我好耐架啦.因以前唔係咁,(我之前打過避孕針,當時問醫生點解會咁, 佢話好少事啫, 停針之後就會正常番...... 點知,比佢"昆"咗..........) :evil:
其實我既period都幾準, 兩者大約30日到啦, 有時早一二日, 有時遲一二日咁囉.....
正式黎呀.... 只係得番四五日, 淨係第二日最多, 之後好少架啦.
中醫都睇過啦, 好似冇咩效咁 :cry: :cry:
:wth: :wth: [size=medium]魚 ~ [img]