自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 09-9-24 00:16 |只看該作者
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓左冇事,有事先打電話比佢,
我就好嬲罵佢,仔仔跌倒個頭,
你放工5即刻番來,
佢話應成左人5去5得,
和同事食消夜緊要個老婆和個仔,
有個甘老公真的很傷心!


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


2#
發表於 09-9-24 00:20 |只看該作者
比你迫到佢5去,但個心飄左出去,又有mug用?..你老公真曳...


禁止訪問

積分: 1830


3#
發表於 09-9-24 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-9-24 00:23 |只看該作者
點解咁多男人成日都闊佬懶理?個家佢無份架!


大宅

積分: 1553


5#
發表於 09-9-24 00:40 |只看該作者
咁我覺得佢應承左人又要人放飛機佢又唔想
咁你仔仔又訓左佢返黎都無用嫁啦..
可能我慣左我老公之前成日出去陪fd
所以我覺得無問題,,,


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-9-24 00:53 |只看該作者
唔好嬲la
我仔前幾日比個哥哥跑步撞到跌左係地,頭落地,仲要好大力撞,老公見到佢只係企係到
唔係叫佢去追,我諗佢做定觀眾都似
之後佢未出過任何一聲問個仔有無事.


大宅

積分: 3382


7#
發表於 09-9-24 01:08 |只看該作者
原帖由 QQ2BB 於 09-9-24 00:16 發表
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓 ...


同情你, 比我都鬼死咁唔開心...所以話有時做女人唔好表現得咁能幹, dc6睇見個老婆咩都搞得掂通常就咩都唔理, 我姐夫就係咁, 居然可以個仔一餐奶都未幫手喂過.....有無搞錯...做老婆表演得小女人d dc6 會睇見你須要幫忙而出手幫老婆 (基於大男人心態), 所以有時做女人真的要扮"stupid"....


男爵府

積分: 6847

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章


8#
發表於 09-9-24 01:09 |只看該作者
男人喺無咁細心架啦... 唔好唔開心啦...


大宅

積分: 1407


9#
發表於 09-9-24 01:13 |只看該作者
男人係咁架啦


水晶宮

積分: 55644


10#
發表於 09-9-24 08:42 |只看該作者
有一年聖誕亞仔同我病左成個禮拜...老公因為好早應承果日去人地屋企...我勸左兩日叫巨同人講聲唔好去...但都堅持要去...連姑9都話巨過份...結果果日我嬲到巨系人地屋企我都忍唔住打電話去狂鬧...巨知衰鬧完即刻飛車返屋企...男人有時真系曳曳地又貪玩會激襯你...但一次兩次...平時都算盡責好老公...都可以原諒既...
少奶奶的身份,丫頭的命...


珍珠宮

積分: 44134


11#
發表於 09-9-24 08:57 |只看該作者
男人有時真係要應酬吓d朋友...妳唔好咁嬲喇!!!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


12#
發表於 09-9-24 09:08 |只看該作者
唔洗唔開心la...可能佢覺得囝囝冇咩事呢...兼且又瞓咗...返咗嚟都冇咩意思...約咗人好難推呢...男人係咁ga la...你話比佢聽阿囝跌穿頭ar(大吉利是)...佢即刻飛返嚟ar...細路仔跌跌碰碰實有ga la...唔嬲得咁多ga


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 09-9-24 09:10 |只看該作者
其實我覺得唔駛咁嬲,
小朋友跌親總有嫁啦,
而且仔仔又訓得,
真係冇咩事,咁佢返黎都冇咩意思,
而且約左人好難推o既


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 09-9-24 11:42 |只看該作者
呢d野講心, 冇得迫, 佢係緊張就唔駛你叫都即刻返,,,,你可以等佢返嚟同佢傾吓囉
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


大宅

積分: 2420


15#
發表於 09-9-24 12:38 |只看該作者
講真如果佢真係俾你嘈返屋企 返到黎肯定會發脾氣 仲可能會嘈交 不過女人心態係咁 係我都會好似你咁做 唔好傷心啦 男人


別墅

積分: 606


16#
發表於 09-9-24 16:04 |只看該作者
咁樣會唔會有d心郁郁想離婚XD


珍珠宮

積分: 34240

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-9-24 16:18 |只看該作者
原帖由 Roroma 於 09-9-24 01:13 發表
男人係咁架啦


別墅

積分: 536


18#
發表於 09-9-24 16:19 |只看該作者
男人係咁粗枝大葉呀啦,好多時對朋友好過對屋企人!!!!!唔好嬲敷返塊mask,扮靚啲一陣同仔仔去街街!


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 09-9-24 23:04 |只看該作者
原帖由 QQ2BB 於 09-9-24 00:16 發表
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓 ...


我地要明白, 男人事業,朋友好緊要. 放工和同事食消夜, 係佢地聯誼的方法. 當中可以收風. 佢講低有事 call 佢, 就由佢啦. 兩夫妻, 最緊要互相體諒呀


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 09-9-24 23:05 |只看該作者
原帖由 簡瞳 於 09-9-24 00:23 發表
你老公可能有D野要講拉
我唔舒服我老公約左人出去 我都無問題
最多叫佢早D番黎囉...
因為佢系我身邊都吾系即刻好番嫁嗎?

唔好唔開心


同意

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo