懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 319


1#
發表於 05-2-22 20:30 |只看該作者

想請陪月, 有沒有好介紹?

Hello,

我的美國籍韓國朋友想3月底請陪月,請幫幫我忙, 最好識講一點英語.請介紹.

Rgds,
Aling



複式洋房

積分: 397


2#
發表於 05-2-23 02:46 |只看該作者

Re: 想請陪月, 有沒有好介紹?

[quote]
aling 寫道:
Hello,

我的美國籍韓國朋友想3月底請陪月,請幫幫我忙, 最好識講一點英語.請介紹.

Rgds,
Aling


hi, aling

有無試過去勞工處都登廣告或試下http://www.labouraid.org/maternity/係循道衞理搞啊
入去登記d資料, 幾日就有人contact你啊

小筠
預產期係4月13日啊 10/03 -小B而家約重2.4kg 01/04 - 小b而家重約3kg 好緊張, 就快小B出世啦 :-P 小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg 好開心 :-P 11/05小b重4.01kg啊 08/06去打針, 小b重 5.45kg 今個月去打針又重左啦, 成15磅 10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg


複式洋房

積分: 319


3#
發表於 05-2-23 17:09 |只看該作者

Re: 想請陪月, 有沒有好介紹?

Great! Thanks for your information.

Rgds,
Aling


大宅

積分: 1464


4#
發表於 05-2-23 18:53 |只看該作者

Re: 想請陪月, 有沒有好介紹?

其實家務通都有陪月服務


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo