Re: 想請陪月, 有沒有好介紹?
[quote]
aling 寫道:
Hello,
我的美國籍韓國朋友想3月底請陪月,請幫幫我忙, 最好識講一點英語.請介紹.
Rgds,
Aling
hi, aling
有無試過去勞工處都登廣告或試下http://www.labouraid.org/maternity/係循道衞理搞啊
入去登記d資料, 幾日就有人contact你啊
小筠
預產期係4月13日啊
10/03 -小B而家約重2.4kg
01/04 - 小b而家重約3kg
好緊張, 就快小B出世啦 :-P
小b終於係08/04出左世啦, 重2.71kg
好開心 :-P
11/05小b重4.01kg啊
08/06去打針, 小b重 5.45kg
今個月去打針又重左啦, 成15磅
10月20日去健康院打針是磅有 8.4 kg