母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2629


1#
發表於 10-7-6 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


2#
發表於 10-7-6 13:29 |只看該作者
你無用乳墊咩???
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


大宅

積分: 1287


3#
發表於 10-7-6 13:47 |只看該作者
3個月番工時已無漏, 不過當然要定時泵


禁止訪問

積分: 5053


4#
發表於 10-7-6 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


5#
發表於 10-7-6 16:44 |只看該作者
1mth+已經ok~但如果一整日出左街冇餵過都會漏..


男爵府

積分: 7342


6#
發表於 10-7-7 02:13 |只看該作者
下 ? 可以唔用乳墊都唔漏 ? 我個 bb 宜家 2 個月, 全人奶全日埋身, 每隔 2-3 個鐘一餐, 我一日都要用 4-6 塊 (換 2-3 次), 仲要換果時唔係濕少少喎, 係濕到有 d 重架喎 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


大宅

積分: 2303

好媽媽勳章


7#
發表於 10-7-7 04:39 |只看該作者
我是窮媽媽. 由出生到宜家10個月都無漏奶. 只是剛有奶的頭1-2天有幾滴...
不過最好唔好PUMP太密. BB足夠食就OK. 會愈PUMP愈多....
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


子爵府

積分: 10847


8#
發表於 10-7-7 10:35 |只看該作者
原帖由 cazza 於 10-7-7 04:39 發表
我是窮媽媽. 由出生到宜家10個月都無漏奶. 只是剛有奶的頭1-2天有幾滴...
不過最好唔好PUMP太密. BB足夠食就OK. 會愈PUMP愈多....


我都係窮媽媽. 到宜家5個月幾乎都無漏過


伯爵府

積分: 16931


9#
發表於 10-7-7 10:37 |只看該作者
我坐完月冇耐都冇咩點滴喇喎, 我十星期復工時, 連乳墊都冇用添呀, 但就定時有 pump 囉. 而家就算連續六七個鐘冇 pump 都唔會滴喎.


大宅

積分: 3260


10#
發表於 10-7-7 10:50 |只看該作者
6 months晚上餵一次,早頭漏奶漏到濕哂


珍珠宮

積分: 42186

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


11#
發表於 10-7-7 11:03 |只看該作者
我到1歲,
如果中間LUNCH那餐唔餵或唔泵, 都會滴喎, 更可況谷奶應會痛啦!

同埋餵緊人奶的媽咪,
對BB哭聲係敏感D的,
有時坐車聽到BB哭聲,
都可能令你有反應滴奶,
一定要用乳墊呀!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 10-7-7 11:09 |只看該作者
我細仔10個半月,我而家仲用緊乳墊

[ 本帖最後由 eeb 於 10-7-7 11:13 編輯 ]
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


大宅

積分: 1558


13#
發表於 10-7-7 13:23 |只看該作者
點先可以咁多奶o架?好羨慕你地d富媽媽.:我呢幾日奶量跌左.


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


14#
發表於 10-7-7 14:15 |只看該作者
原帖由 MinnieLi 於 10-7-7 13:23 發表
點先可以咁多奶o架?好羨慕你地d富媽媽.:我呢幾日奶量跌左.


唔富都可以漏架喎!
我上胎一日得6-9oz 都一樣漏!
呢次有廿幾安.. 半夜如果無起身pump奶+無用乳墊, 6個幾鐘唔記個帶就衫+床+被濕哂!
但係pump.. 都係得5安


子爵府

積分: 11940


15#
發表於 10-7-7 16:33 |只看該作者
相反富都可以無漏架喎!
我呢胎好富吓,偶然一次10几個鐘無餵先漏,平時晚上8點几餵完到第二日8點几餵,都唔會漏!

原帖由 小曳人 於 10-7-7 14:15 發表


唔富都可以漏架喎!
我上胎一日得6-9oz 都一樣漏!
呢次有廿幾安.. 半夜如果無起身pump奶+無用乳墊, 6個幾鐘唔記個帶就衫+床+被濕哂!
但係pump.. 都係得5安 ...


大宅

積分: 2154


16#
發表於 10-7-8 00:41 |只看該作者
我奶量唔多,pump出來只得4安,但漏好嚴重,每日要用3對乳墊,用都窮,唔可以用布果d,因為2個小時後,件衫一定濕晒!點搞?

原帖由 大頭蝦 於 10-7-7 02:13 發表
下 ? 可以唔用乳墊都唔漏 ? 我個 bb 宜家 2 個月, 全人奶全日埋身, 每隔 2-3 個鐘一餐, 我一日都要用 4-6 塊 (換 2-3 次), 仲要換果時唔係濕少少喎, 係濕到有 d 重架喎 ! ...
16 week抽羊水,bb冇事,是仔仔;
21 week BPD 4.86,AC 15.42,FL 3.41
24 week BPD 6.3cm, AC 19.9,FL 4.5,重742g
27 week BPD 7.2cm, AC 23.2,FL 5.1,重1118g
32 week 重4.4 lb;35 week 重5.99 lb;
37 week 重6.99 lb
38周4日,仔仔出生了,重6.4磅。


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


17#
發表於 10-7-8 10:29 |只看該作者
原帖由 橫濱女 於 10-7-8 00:41 發表
我奶量唔多,pump出來只得4安,但漏好嚴重,每日要用3對乳墊,用都窮,唔可以用布果d,因為2個小時後,件衫一定濕晒!點搞?


係呀! 布嗰d話環保d
點知一用~~~oh NO!!!


複式洋房

積分: 419


18#
發表於 10-7-8 11:33 |只看該作者
我個囡就快三個月, 6個鐘唔餵都已經濕晒個bra, 睇黎第時戒左夜奶都要半夜起身pump架啦, 一來唔怕漏, 二來keep住個奶量!


禁止訪問

積分: 2629


19#
發表於 10-7-8 21:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 608


20#
發表於 10-7-9 03:11 |只看該作者
3個月,瞓著咗唔記得半夜起身pump,清晨就衫+床+被濕晒, 出街又係...一轉唔pump,大約去5個鐘頭街就浸爆個墊漏衫面衫...勁煩!而家帶多對墊去街,必要時中途入去換一轉先 ...雖然餵人奶慳咗奶粉錢,但買pad都買到窮,一日都用6-8塊,之前泵奶另一邊無用蓋接住,一定濕晒要換...但我都唔明,泵出嚟一次都係4-5安,邊有咁多漏出嚟架...........


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo