跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 8


1#
發表於 10-9-7 18:00 |只看該作者
我個bb依家個半月大...佢飲思敏兒架.....咁我都知飲奶粉的bb都好易會有痰...但係近兩星期我發覺佢真係好多痰而且會咳...佢一咳就會噴晒D奶出黎...而佢噴出黎的奶會見到D綠綠地色好似痰的物體...我想問有無媽媽有類似的經驗呀...


大宅

積分: 2644

畀面勳章


2#
發表於 10-9-7 21:37 |只看該作者
我ah b而家2個月大...有痰&嘔奶隔唔中都有..好少會噴奶..嘔奶個d好豆腐花咁..


男爵府

積分: 7329


3#
發表於 10-9-7 21:53 |只看該作者
正常係透明痰, 如果係綠綠地色的痰應該係傷風,你帶bb去睇下醫生好d.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo