自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 4


1#
發表於 05-7-4 16:21 |只看該作者

bb 6個月唔識講單字

我bb6個月啦, 未識講單字, 你地bb幾時識講啊? :-( :-(


伯爵府

積分: 18962


2#
發表於 05-7-4 16:25 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

咁快
我個仔都差唔多6個月只係識ee哦哦咋喎,
我諗冇咁快識講單字


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


3#
發表於 05-7-4 16:27 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字


amybb0118,

咪係!! 6個月咋.....唔洗咁擔心.....多d同佢講野啦


等待驗證會員

積分: 27318


4#
發表於 05-7-4 16:33 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

我亞仔而家一歲都未識講呀...... :-(



寶石宮

積分: 407277

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 05-7-4 16:36 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

你會唔會太心急呀?六個月就想佢識講單字。 ?-(
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


翡翠宮

積分: 90932


6#
發表於 05-7-4 16:39 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

六個月就要識講單字, 如此這般...六歲就要求佢識飛?


子爵府

積分: 14241


7#
發表於 05-7-4 16:40 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

你要記住佢得6個月, 唔係6歲!!! 你6個月既時候係咪都識講單字架啦?
唔知亞女幾時先會叮一聲


水晶宮

積分: 52761


8#
發表於 05-7-4 16:46 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

我諗會有極少數的 bb 會 6 個月時識叫 "爸"
不過真係 "極少數" 囉
我囡囡大概12個月大先識 "爸", "飽" 呢d 咋~~


別墅

積分: 510


9#
發表於 05-7-4 16:50 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

唉呀, 我都以為bb 6個月就識叫ma,ba單字tim,
看來我呢個新mama一樣好心急.
咁有排等...


男爵府

積分: 5226


10#
發表於 05-7-4 16:52 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

ardnas65 寫道:
我亞仔而家一歲都未識講呀...... :-(


我個女都係啦, 唔好太心急啦


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


11#
發表於 05-7-4 16:54 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

6個月咋喎!唔使咁急呀!我個女成2歲先學講野咋!醫生都話係正常!


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 05-7-4 16:56 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

小路 寫道:
6個月咋喎!唔使咁急呀!我個女成2歲先學講野咋!醫生都話係正常!


Yes, agree....


伯爵府

積分: 19487


13#
發表於 05-7-4 17:05 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

係五歲要講流利既普通話, 英語, 日語, 德文, 俄文, 西班牙文. 六文七語, 能讀能寫能吟詩至得....

櫺囹桼 寫道:
六個月就要識講單字, 如此這般...六歲就要求佢識飛?


男爵府

積分: 6445


14#
發表於 05-7-4 17:32 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

我個仔 15 個月都未識講單字, 成日依依俄俄咁之喎, 咁又算唔算遲呀.


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 05-7-4 17:46 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1507


16#
發表於 05-7-4 17:57 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

提起呢個問題,在我個女太約6個月大度,我個所謂奶奶,曾經話過我個女,點解成6個月大重唔識講野,當時佢講左句說話,問我個女係丫.重話早D識講野第時唔洗做,我聽火都離埋,根本都無根據,係有D會識講,十仔手指都有長短啦,甘細個識講都係極小,就算識講唔代表佢1.2歲識得講好多野。
love


複式洋房

積分: 242


17#
發表於 05-7-4 20:58 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

我個仔7個月時係街到周圍叫"爸",我個心腍死啦啊仔係
人都認係老豆.原來有次他指住架巴士叫"爸",啊!原來叫
巴士.
在他1歲的時候,我有個朋友講話很粗魯,成日講X街,跟
住我個仔又學她講X街.你話好嬲定好笑.
不過你唔洗咁擔心,好多小朋友都會很遲才學會講嘢,但長
大了便很會和你鬧架呢.


民房

積分: 4


18#
發表於 05-7-5 18:24 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

聽你們咁講, 我耐心等啦....


大宅

積分: 1635


19#
發表於 05-7-5 23:27 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

ardnas65 寫道:
我亞仔而家一歲都未識講呀...... :-(


我個女都係! :-( :-( :-(
我的女兒叫瑩瑩,2004年6月6日出生。 她是媽媽的洋娃娃;是爸爸眼中的頑皮女; 是麻麻的傻妹豬;也是爺爺的活寶貝! :-D


民房

積分: 27


20#
發表於 05-7-6 00:21 |只看該作者

Re: bb 6個月唔識講單字

if you bb can speak a single word at 6 months
he/she must be a superman
amybb0118 寫道:
我bb6個月啦, 未識講單字, 你地bb幾時識講啊? :-( :-(

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo