跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 854


1#
發表於 10-11-30 08:57 |只看該作者
大街開始買孕婦裝未呀?唔知有冇專俾孕婦既絲襪同legging既呢?我而家D絲襪同legging KU 住個肚,好唔舒服。


複式洋房

積分: 422


2#
發表於 10-11-30 09:11 |只看該作者
我買左兩條平平地legging 可以校褲頭大小,ok好着,响cwb 買架!


別墅

積分: 854


3#
發表於 10-11-30 10:50 |只看該作者

回復 2# devilmelody 的帖子

係咪係專賣孕婦裝既地方買架?


大宅

積分: 2493


4#
發表於 10-11-30 15:13 |只看該作者
我係H&M買左幾對孕婦絲襪,legging就唔知邊到有得買


複式洋房

積分: 422


5#
發表於 10-11-30 17:03 |只看該作者
原帖由 JaniceB 於 10-11-30 10:50 發表
係咪係專賣孕婦裝既地方買架?

唔係呀!响渣甸坊排檔乍!果個檔野係賣legging絲襪咁架,近福興里,平平地着住先咁乍!


大宅

積分: 1311


6#
發表於 10-11-30 19:40 |只看該作者
其實好多賣legging的地方都有d legging係for孕婦架!!!


別墅

積分: 854


7#
發表於 10-12-1 08:43 |只看該作者

回覆 6# ACLOVE 的文章

孕婦絲襪係咪個肚度鬆D架?


大宅

積分: 1311


8#
發表於 10-12-1 14:48 |只看該作者

回覆 7# JaniceB 的文章

其實我未買架,但聽我d同事講話係個肚位鬆D架...無一般的咁緊!!!!!


別墅

積分: 898

好媽媽勳章


9#
發表於 10-12-2 09:15 |只看該作者
我買左一對好鬆, 好舒服, 打算今晚再去買

原帖由 JaniceB 於 10-12-1 08:43 發表
孕婦絲襪係咪個肚度鬆D架?


大宅

積分: 3792


10#
發表於 10-12-2 11:04 |只看該作者
我都係買左三對厚既絲襪及一對薄既, 厚既$70, 薄就$20!


別墅

積分: 854


11#
發表於 10-12-2 14:20 |只看該作者
係邊度買呀?我都想買呀!


別墅

積分: 921


12#
發表於 10-12-6 13:10 |只看該作者
我上一胎去開花園街地舖買大肚褲,今次再去睇無意中發現中間 d車仔擋都有得買,有牛仔褲,legging,不過就無得試,但平過地舖,另一間價錢ok又有得試就係旺角中心一樓,同樣有牛仔褲,legging,可以試岩先買.
細佬仔38週出世重3.29kg


大宅

積分: 3792


13#
發表於 10-12-6 20:35 |只看該作者
朋友幫我係大埔買架, 叫大埔廣場!
大肚既絲襪係肚位鬆些的!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo