原帖由 BBLING_K 於 11-2-27 01:34 發表
老公搵$10000,上年結婚問佢媽咪借左$38000俾禮金我媽咪,依家每月還$2500俾佢媽咪再加$2500家用,tl $5000, 佢扣強積金$500 撘車用$500 供基金$1000,最後我就$3000家用(連埋呀仔,我,同佢平時放假出去食野) 呀仔6個月大 ...






原帖由 iris_lam2009 於 11-2-27 04:00 發表
搵得一萬,仲要比$5000奶奶,邊有可能讀到三千幾n班,妳唔係想個c6唔還錢比99,拿d錢比個仔讀n班,我覺得妳c6對妳唔差,只不過搵得唔多,妳又想比好d個仔,唔讀n班又唔會好大問題,唔養阿媽就可能有問題。 ...


