夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


1#
發表於 11-2-27 01:34 |只看該作者
DELETE

[ 本帖最後由 BBLING_K 於 11-3-5 18:45 編輯 ]
LING


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


2#
發表於 11-2-27 01:56 |只看該作者
原帖由 BBLING_K 於 11-2-27 01:34 發表
老公搵$10000,上年結婚問佢媽咪借左$38000俾禮金我媽咪,依家每月還$2500俾佢媽咪再加$2500家用,tl $5000, 佢扣強積金$500 撘車用$500 供基金$1000,最後我就$3000家用(連埋呀仔,我,同佢平時放假出去食野) 呀仔6個月大 ...


都明白mama 當然想比自己 bb 得到更好 , 但....
你老公其實唔係細佬仔 .... 而係他面對現實 ...
每個月10k 人工 , 2500+2500 <--呢d係必然數... 欠債還錢... 再扣埋d 基本開支.... 邊有錢比bb 讀 N 班 , 其實如果真係比較緊 , n 班都唔一定要讀 , 自己都可教的 , 因你暫時都係 full time mama .... BB 爸爸未必係唔關心仔仔 ...只係 3k 幾讀 n 班 , 條數真係計唔掂 , 咁他除左可以講不如唔讀 , 仲可以點? 唔通又叫老公同 99 講 , 個孫要番 n 班 , 唔還錢住啦 , 等我番工有錢再還啦....

你地應該住緊係99家... 其實 2.5k 家用真係唔多夠... 所以你開口話呢個月唔還錢... 下個月還番 (個個月你地條數都咁緊 , 點會有得還番呀... 即係又拖長啦) ... 所以你老公先難向99 開口...

如果你要解決經濟問題.... 都係快d 投入工作啦 ...賺多左 , 幫補下家用 , bb 就會更好將來...

[ 本帖最後由 seaheart88 於 11-2-27 02:45 編輯 ]
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


男爵府

積分: 9963

好媽媽勳章


3#
發表於 11-2-27 02:05 |只看該作者
原帖由 BBLING_K 於 11-2-27 01:34 發表
老公搵$10000,上年結婚問佢媽咪借左$38000俾禮金我媽咪,依家每月還$2500俾佢媽咪再加$2500家用,tl $5000, 佢扣強積金$500 撘車用$500 供基金$1000,最後我就$3000家用(連埋呀仔,我,同佢平時放假出去食野) 呀仔6個月大 ...


佢d錢都比晒你啦, 仲想點呀. 每月還$2500比佢媽咪, 好快還完啦.
講真$3000一個月N班, 我都覺得唔需要讀, 除非BB去讀N班你返工養家啦.


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


4#
發表於 11-2-27 02:41 |只看該作者
我都覺得如果生活應付唔到就冇需要讀N班. 如果你bb係講野少, 又或者怕人就有需要比佢早點接觸群體生活. 我都明你係想bb好.


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


5#
發表於 11-2-27 02:44 |只看該作者
原帖由 湘兒 於 11-2-27 02:41 發表
我都覺得如果生活應付唔到就冇需要讀N班. 如果你bb係講野少, 又或者怕人就有需要比佢早點接觸群體生活. 我都明你係想bb好.


多d 落下公園 見下人... or 自己同bb 傾多d ...玩多d ...其實都係教既一種 , 3k上n 班真係個人須要囉 , 負擔到 , 多d小朋友接觸下當然好d , 將來讀幼稚園會適應d , 但唔讀我又唔覺得好錯 ... 肯花心思 , 在家也可好好鍛鍊
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


大宅

積分: 2493


6#
發表於 11-2-27 04:00 |只看該作者
搵得一萬,仲要比$5000奶奶,邊有可能讀到三千幾n班,妳唔係想個c6唔還錢比99,拿d錢比個仔讀n班,我覺得妳c6對妳唔差,只不過搵得唔多,妳又想比好d個仔,唔讀n班又唔會好大問題,唔養阿媽就可能有問題。


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


7#
發表於 11-2-27 05:51 |只看該作者
似乎樓主細路女多d, 你先生成份糧都已經比哂屋企, 見你寫個支出, 你先生想攞一蚊挖沙都冇, 你仲想佢點?
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 67993


8#
發表於 11-2-27 08:30 |只看該作者
原帖由 sumlam 於 11-2-27 05:51 發表
似乎樓主細路女多d, 你先生成份糧都已經比哂屋企, 見你寫個支出, 你先生想攞一蚊挖沙都冇, 你仲想佢點?


同意. 而且經濟唔好, 點解唔出去搵工? 咁解要等到去讀幼稚園至搵工返?

結婚唔係只係男方有責任, 雙方都要共同經營. 唔係你湊仔就叫負責. 個個都想比所謂最好既BB, 但係咪要睇'食送' 食飯呢?

[ 本帖最後由 PCCW2319 於 11-2-27 08:36 編輯 ]
天空之城, 快樂之地


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 11-2-27 08:44 |只看該作者
個人都覺得樓主老公完全無問題...
如果樓主根本無返工,屋企開支又咁緊絀,實在沒有必要比小朋友返N1...
經濟負担在老公一個人身上,他的担子巳經好重,所以脾氣可能會大D,絶對可以體諒...


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 11-2-27 08:46 |只看該作者
我都係咁話...
一家人一定要睇餸食飯...
原帖由 PCCW2319 於 11-2-27 08:30 發表


同意. 而且經濟唔好, 點解唔出去搵工? 咁解要等到去讀幼稚園至搵工返?

結婚唔係只係男方有責任, 雙方都要共同經營. 唔係你湊仔就叫負責. 個個都想比所謂最好既BB, 但係咪要睇'食送' 食飯呢? ...


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


11#
發表於 11-2-27 09:29 |只看該作者
原帖由 iris_lam2009 於 11-2-27 04:00 發表
搵得一萬,仲要比$5000奶奶,邊有可能讀到三千幾n班,妳唔係想個c6唔還錢比99,拿d錢比個仔讀n班,我覺得妳c6對妳唔差,只不過搵得唔多,妳又想比好d個仔,唔讀n班又唔會好大問題,唔養阿媽就可能有問題。 ...



個5k , 根本唔能夠叫做養呀媽 .... 一來樓主應該同99同住 , 二來根本係欠債還錢 , 2.5k 係債 , 2.5k 當租樓都要啦 ... 其實無養到99 ....

當日囉得 3萬8 比樓主做禮金.... 預左要還啦 , 而且個個月 2.5k ... 都好快還晒 , 之後就會多番2.5k 每個月... 斷估樓主都唔會比番多d所謂"家用" 比99 ...但繼續維持1家3口 2.5k "家用"99 <其實出去連套房未計燈油火蠟都唔得啦>

所以我覺得樓主老公已盡力 , 見佢計條數 , 個老公根本連閒錢都無 , 緊係咩都嫌貴啦... 但樓主就咩都話比好d bb ... 奶粉 , n 班 , 其實樓主自己堅持要等bb 幼稚園先找工 , 但又想比好d ... 又話體諒老公賺得錢少.... 其實好矛盾 ... 男人係有責任養家 , 但女人都要睇送食飯 , 唔係個個都有資格做 全職mama . 都要經濟許可先得... 唔係盞嘈 . 傷感情 .
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


伯爵府

積分: 16331


12#
發表於 11-2-27 09:52 |只看該作者
點解一定要返N班呢?讀N班唔會學多幾多嘢咋係喎,你已經係FTM啦,自已教番咪得囉.
我個囡都冇讀過N班,仲係婆婆湊,e+都入大學啦,最重要係我經濟完全冇問題,只係覺得完全冇必要.
你老公都算踏實啦,返而樓主要學吓點持家.
因為你話老公俾$3000你,只係"連埋呀仔,我,同佢平時放假出去食野",咁即係話你99收你地$2500家用要包你食住,咁你99應該仲唔夠錢洗囉.


禁止訪問

積分: 32957


13#
發表於 11-2-27 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 11-2-27 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10164


15#
發表於 11-2-27 11:42 |只看該作者
日本奶粉冇問題wor, 我個仔食到而家就黎3歲, 肥肥白白, 好少睇醫生. A+唔係特別好, 只係特別多大6人搶啫!
我地都冇番n班, 來緊9月, 3歲半先番k1. 我地都係自己教, 平時日常生活都大把教材, 好似搭lift, 佢識讀晒lift裏面d字, 例如: open door, close door, no smoking, keep clear of the lift door, etc.....
所以唔一定人有我有, 最緊要係量力而為, 量入為出.


禁止訪問

積分: 2935


16#
發表於 11-2-27 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


17#
發表於 11-2-27 12:12 |只看該作者
送bb讀全日制N班, 申請津貼, 應該至少有半免, 自己再去返工重好啦.....

公屋果到, 除非真係等咗幾年就審查...如果剛申請, 起碼等三四年, 而家緊係返工啦!
好好過每一天......


禁止訪問

積分: 2935


18#
發表於 11-2-27 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-2-27 13:25 |只看該作者
我又唔覺得你老公有問題喎,
老實講,你老公又搵唔多,N班又唔一定要讀O既,
咁佢話唔報,都好正常O者,個個媽媽都想俾最好O既小朋友,
但係都要睇送食飯囉,咁借左人錢,
定時還錢係應該嫁喎,就算係自己阿媽都冇可能拖數啦

[ 本帖最後由 黃二少奶 於 11-2-27 13:27 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-2-27 13:42 |只看該作者
你想比阿仔讀N班,咁你係咪會出番嚟做嘢先,因為N班如果雙親在職,係可以申請學費減免架,嗰時我就扣咗交千幾蚊一個月囉,奶粉就食開嗰隻無咩特別就唔好轉啦,何況A+你唔夠大陸人爭架喇,我個人應為唔好轉囉!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo