夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 85


1#
發表於 11-3-19 15:06 |只看該作者
我同我老公 識左7-8 年, 結左婚都2 年, 自從上年搬左新屋之後, 佢識左班志同道合既朋友, 經常夜晚出去, 雖然短短2 week 左右, 我而經頂唔順, 吵過好多次, 之後佢都冇咩點再出去, 但亦然有個班朋友sms , 其中一個仲要係女仔, 我同自己班fd 傾過, 都覺得個女仔有問題, 但我老公 完全唔覺, 仲話我唔想佢有任何一個我唔like 既人做朋友(包括男/女) , 我唯有盡量當睇唔到, 但仲好唔like , 不過都盡可能控制自己唔好再嘈... 近來因為被父母吹我地生b , 老公 問我湊唔湊得掂個b (我答盡量啦~ 會學同埋幫手) 因為我99 會湊b , 但佢希望我可以差不多做晒所有家務, 包括買送煮飯等等.... (我係一個唔like 做家務同煮飯既人, 基本上而家都係應老公 要求, 一個星期煮2,3 晚飯, 同埋請左個鐘點一星期上黎一次執屋), 但我只可答應盡量幫手湊b , 做家務, 但要99 煮飯... 老公 就覺得我冇能力做到一個媽媽... (其實佢到而家都覺得我做唔到佢要求既老婆.... ) 我係咪真係唔識做人老婆, 我咁諗係咪真係唔啱?? 好唔開心....

唔好意思, 好長........


大宅

積分: 4927


2#
發表於 11-3-19 16:31 |只看該作者
通常當時人會扮第三次唔係有企圖,但個心就開心囉!


男爵府

積分: 5649


3#
發表於 11-3-19 16:38 |只看該作者
我都係唔識煮飯,洗衫,拖地等等既老婆.幸好我同媽咪住,我咩都唔洗做,連湊bb都係婆婆先之攪得掂,但我老公完全冇話過我咩都唔識,仲成日比我鬧,都係笑住口對我.唔好唔開心喇!做返自己就得嫁啦~


大宅

積分: 3255


4#
發表於 11-3-19 17:06 |只看該作者
在於我自己理解角度::佢好似係娶個老婆返黎做工人wor...叫佢去德成搵老婆啦..老婆唔係奉旨要做家務架!!!

你有無返工架...

如果你有返工既..佢都仲係咁諗...咁你就要同佢傾下計仔囉...佢未夠體諒你...

如果你無返工既..咁作為一個男人都想放工返到屋企舒舒服服..老婆煮定飯等佢返黎...你又唔返工..係屋企又咩都唔識做唔肯做..我係男人都唔想留係屋企啦...

你要諗埋湊bb呢樣野真係唔易架..bb大d又要煲粥仔...煮飯仔比bb食..

你唔可以諗有奶奶幫就算..你都要慢慢學架..因為呢個家係你同你老公..仲有將來既bb組成!!

希望你開心健康~~快快樂樂呀!!~~


洋房

積分: 85


5#
發表於 11-3-19 17:51 |只看該作者
原帖由 Ning媽 於 11-3-19 17:06 發表
在於我自己理解角度::佢好似係娶個老婆返黎做工人wor...叫佢去德成搵老婆啦..老婆唔係奉旨要做家務架!!!

你有無返工架...

如果你有返工既..佢都仲係咁諗...咁你就要同佢傾下計仔囉...佢未夠體諒你...

如果你無返 ...



我有返工架~~ 我都知唔應該旨意99 幫我做晒~ 我都諗住會盡量學下同幫手 , 同埋我都話到時如果99 真係買唔到送, 煮唔到飯, 要我做我都會做... 好似而家煮飯咁, 雖然唔係餐餐煮, 但都有煮呀~ 我又冇呻話咩野, 都間唔中上網睇下菜諳, 學D 簡單野呀~~ 不過問我, 我真係唔LIKE 煮飯呀MA~~ 只可以話唔討厭同埋要煮咪煮LAW~ 佢就覺得我唔LIKE 既話, 終有一日會唔煮, 因為我唔係從心出發想煮.... 咁我既性格係咁架MA~ 需要做咪做囉~ 係唔like , 但唔係討厭law.... 我都唔知佢想點.... >.<


大宅

積分: 1342


6#
發表於 11-3-19 18:37 |只看該作者
即係咁, 我覺得你唔駛覺得自己做唔好咩好老婆的角色囉, 而家咩年代呀, 個男人仲講埋d咁既野, 你應該反問佢, 咁佢又係咪ready付出好多時間精神湊bb + 做家務+煮飯? 點解淨係佢問你, 你唔問得佢? 唔通佢冇份住間屋, 冇份食飯, 個b冇份? 佢又有冇做個好老公好爸爸的角色呢?


瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 11-3-19 19:35 |只看該作者
佢好大男人喎! 佢重嚴重過我 c6 喎. 初時結婚同 99 住, 我咩都唔使做喎, 淨係洗自己的衫架咋. 分開住至做到我 c, 佢就做大爺, 一 d 野都無預要幫手. 您唔好好似我咁, 比佢烚得咁過份呀. 佢搵少少扮下幫手我怨氣都無咁重.

呢 d 係您一個人應該孭晒o既咩? 您唔問番佢, 佢又幾識做人老公呀. 您識, 至同我計啦. 叫佢生囝日日放工湊囝煮飯做家務啦. 您又返工, 佢又返工, 點解佢話明您要點點點, 佢自己呢? 您已經返工又有每 week 煮 2-3 餐飯, 重想點呀. 個老婆咁辛苦就應該請工人幫手.

佢再將一堆期望質落您度, 您話到時至算啦, 無人煮叫外賣啦, 或者您煮啦, 請工人啦. 講真囝出左世, 我放工真係應付唔到成餐飯加其他家務架, 出去食佢係好唔鍾意架, 咁想我點, 要食但係佢一定唔郁, 我真係無時間做到餐餐飯自己煮比佢食, 出去食佢會發我脾 4 架, 但係而家佢都被我訓練到慣左.


侯爵府

積分: 23167


8#
發表於 11-3-19 22:21 |只看該作者
咁佢結婚前有冇咁話過你(唔煮飯etc.)? 如果係最近至話嘅話, 可能佢啲朋友嘅老婆係好家庭主婦嗰隻而你唔係, 佢自己覺得冇面囉! 啲男人有時好幼稚, 會攞老婆啲嘢出嚟晒命架...你同佢好好傾吓啦, 唔駛太介意嘅. 祝夫妻和順.


子爵府

積分: 13589


9#
發表於 11-3-19 22:34 |只看該作者
咁點解唔請工人啫????????????


大宅

積分: 2422


10#
發表於 11-3-20 01:09 |只看該作者
原帖由 kkwish 於 11-3-19 18:37 發表
即係咁, 我覺得你唔駛覺得自己做唔好咩好老婆的角色囉, 而家咩年代呀, 個男人仲講埋d咁既野, 你應該反問佢, 咁佢又係咪ready付出好多時間精神湊bb + 做家務+煮飯? 點解淨係佢問你, 你唔問得佢? 唔通佢冇份住間屋, 冇 ...

我好贊成丫!而家既所為爸爸好自私,5洗奢望他們會幫手湊bb,教就更加5洗講!多多藉口,又話有壓力又話返工辛苦,難道家中既老婆係萬能俠?!請三思!當然仍有好多好老公好爸爸的。


瑪瑙宮

積分: 139710


11#
發表於 11-3-20 23:26 |只看該作者
我頭先又反擊 c6. 大廈有通告話聽日無水, 好正常係留水用. 而家成 11 点, 我聽日要返工, 佢聽日放假, 佢去完廁所出黎同我講, 聽日記得留水, 即係要我出門口前做呢樣野, 我話聽日返工, 佢話啱囉, 返工前留水, 我黑面話點解您頭先唔留水, 佢見我嬲嘞至去留.

原帖由 Nancy20090615 於 11-3-19 19:35 發表
佢好大男人喎! 佢重嚴重過我 c6 喎. 初時結婚同 99 住, 我咩都唔使做喎, 淨係洗自己的衫架咋. 分開住至做到我 c, 佢就做大爺, 一 d 野都無預要幫手. 您唔好好似我咁, 比佢烚得咁過份呀. 佢搵少少扮下幫手我怨氣 ...


大宅

積分: 2156


12#
發表於 11-3-21 12:02 |只看該作者
你老公要一個工人 ?如果佢愛你,早就知你唔識做家務啦,你有學都好好啦,又要返工,佢自己又有啲咩咁叻???你有識朋友嘅自由,如果你唔尊重我,我點同你生仔呀???你自己都管唔掂呀.我學湊仔,你都要學教仔㗎.日日去街可以咩???


水晶宮

積分: 50467


13#
發表於 11-3-21 12:25 |只看該作者
0甘你老公個意思系咪你生完就唔使返工呢?要返工又點買送煮飯加湊仔?

如果你現在份工比較hea,又可以準時放工,0甘佢要求你煮飯都唔算離譜,衰就衰在要你“真心”願意,呢0下就有點兒哪個!


洋房

積分: 85


14#
發表於 11-3-22 11:47 |只看該作者
早兩日我都同班fd 傾過, 亦有fd 同c6 傾過, 不過傾完都係冇咩結論..... 但起碼我個人都舒服d.... 同埋睇完你地既野, 都令我覺得好d , 我會盡量去做一個老婆, 佢唔滿意都冇辦法~~ thx~~!!

再有咩我會再上黎講 , 講完出黎真係舒服d ~~ ^^


大宅

積分: 2156


15#
發表於 11-3-22 22:06 |只看該作者
盡力做啦,未必要做到最好,自己認為盡左力就可以啦,加油


大宅

積分: 1568


16#
發表於 11-3-23 13:10 |只看該作者
兩公婆都要返工, 點解個老婆就要買餸煮飯做家務? 個老公就可以話佢搵錢好大壓力所以大哂?

[ 本帖最後由 ta__ta 於 11-3-23 13:12 編輯 ]


伯爵府

積分: 19582


17#
發表於 11-3-23 13:25 |只看該作者
佢覺得你做唔到佢要求既老婆, 咁佢又娶你?! 根本揾黎講, 你老公係咪 "百彈齋主" 黎呀, 呢 d 人唔洗理佢囉......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo