懷孕前後

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


大宅

積分: 1372


1#
發表於 05-8-27 00:35 |只看該作者

瑪嘉烈

有冇媽咪在瑪嘉烈醫院生過?姑娘和嬸嬸態度如何? 醫生又怎樣?我將會十二月在瑪嘉烈生,丈夫可以倍產嗎?煩給議見。


大宅

積分: 2939

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 05-8-27 23:56 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我剛剛7月份在瑪嘉烈生左bb,醫生姑娘和嬸嬸的態度好好,特別係產房d醫生姑娘 會不斷安慰你教你點做,只要你到時聽佢地的指示去做,bb會好順利出世.如果生個時產房吾多人,丈夫可以倍產.

祝生產順利


民房

積分: 54


3#
發表於 05-8-28 14:19 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

Hi, Ivywen,

I will born my baby in Nov. I would like to know the procedure in PMH if I feel the baby ready to born. is it directly go to 產房?

Can u share your experience?

Thanks

catat


民房

積分: 54


4#
發表於 05-8-28 14:22 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

bumok,

Sorry, I post my question to u but the message is wrongly ask Ivywen. However, I believe she will interested in your story too.

Thanks

catat
:-( :-(


別墅

積分: 652


5#
發表於 05-8-28 17:31 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我個bb都會在瑪嘉烈出世
預產期係12月5日
我間中都有去聽講座
不過我越聽越驚
唔敢生


大宅

積分: 4430


6#
發表於 05-8-28 18:35 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

ilovehazel 寫道:
我個bb都會在瑪嘉烈出世
預產期係12月5日
我間中都有去聽講座
不過我越聽越驚
唔敢生


why?
寶貝彤彤及欣欣 !


大宅

積分: 2136


7#
發表於 05-8-28 18:43 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我都係十月向瑪嘉烈生, 不過我反而覺得聽完講座, 參觀完產房, 個人無咁擔心同埋緊張, 姑娘又講解到時會點會點, 比左好多心理準備我地, 幾好呀~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 05-8-28 19:46 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我之前因為流啡,直頭o係產房訓過嚕~~
佢地好好呀,一人一個房架~~
d姑娘都ok呀~~係有一,兩個會比較串d囉(我已經用好好聲問佢野,都答我答得好不屑咁,所以我就覺得佢地比較串囉~~)
但10個著左9個都好好架~~佢地會好緊張你同bb既情況架(我老公都咁覺得呀~~)~~放心啦~~


大宅

積分: 2738


9#
發表於 05-8-28 20:17 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我o係產房到d姑娘都好好ga,有一個姑娘話我缺水,跟住出左去比水我飲,仲加埋飲管,佢仲(抵)埋比我飲一啖先,仲話你電話可以唔洗熄ga,掛住老公就打比佢啦,嘩!o個一下好warm囉~~跟住有另一姑娘話我痛,就忍下,因為我轉黎轉去,會趺左落地,同埋痛唔好用力push,bb o係裏面好辛苦ga~之後佢幫我交高床柱,等我轉都趺唔到~真係幾好~ :-P
不過因為我上年11月生,好多人生bb,so老公唔可以陪產,當時我老公聽到就話(有無攪錯),之後我未喊,佢就喊左出黎 :-( li個就係我地既唯一遺憾!!


別墅

積分: 652


10#
發表於 05-8-28 21:38 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我怕我唔夠力生
我又怕生唔出要開刀
我仲怕BB有乜野事
所以越聽越驚


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 05-8-28 22:15 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口,

其實我覺得d姑娘惡係因為d自由行姐~~
對住我地香港人佢地都冇乜野~~
不過人地話產房有個姑娘(wear黑框眼鏡??)好惡個喎...
唔知係咪就係我見過果個大山婆呢...哈哈~佢又黑又有wear眼鏡,又大份
我反而覺得你老公好正囉~~好感性呀~~哈哈~~
我果個最多咪話:下...咁由佢啦...<---
今年我都見到好多好多大肚婆呀!!!!!!
我都驚到時生果陣d姑娘唔得閒理我呀...


大宅

積分: 1372


12#
發表於 05-8-29 00:08 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

Hi All,

Nurse told me that there will not be too many women who give birth during Dec. She also said that kwong Wah is full & QE is almost full as well. You can check with the nurse to have better picture about the situation.


大宅

積分: 2738


13#
發表於 05-8-29 01:05 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

係我同你講o個個大山婆囉= ="見到佢嘈人好鬼攪笑,惡到甘樣~
我老公有咩話感性唔感性呀,佢一心諗住ga,點知甘樣woo,佢先出o個個樣囉..
甘右唔會唔理你既,d姑娘,佢地會預番人ga ma,同埋你按制,好快有姑娘黎問你咩事~


大宅

積分: 2939

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 05-8-29 02:26 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

catat

我係見紅入院,個時我直接去產房,個到有姑娘同我檢查左,之後話只係子宮頸變軟一度都無開過,跟住就送我上產前房等生.我響產前房住左一日可能吾係太多人的關係,d醫生姑娘的態度幾好,你問佢野佢地都好樂意答覆你.到生個時去左產房,我同d姑娘講話我好驚,佢地就好好人安慰我,重叫我打止痛針(原本我吾想打怕對bb吾好,經佢地講解後就打左,重打2支),你未生得個時,佢地久吾久就來睇吓你,安慰吓你.後來我痛左3個鐘都係開得 3 度,佢地就決定幫我穿水,等個子宮頸可以開得快d.之後經過 6 個鐘的大痛我就生左個女,其間我真係痛到無哂力,好在d姑娘好好人教我點用力,用咩姿勢會容易d生,如果吾係都無咁順利生到個女

我生個晚吾係太多人,所以老公有得陪產.記得入左產房就要同姑娘講話老公想陪產,佢地會有安排.重有記得要帶產前講座張 card, d 姑娘會睇架.

其實我未生之前同大家一樣,都係好驚 ,吾知生個時會點.而家我生左可以同大家分享吓,最緊要定聽姑娘的指示去做,有需要的就打止痛針/吸笑氣,記得吾好叫要留返d氣力去生bb,要留前鬥後.

祝各位生產順利,bb健健康康


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 05-8-29 02:59 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
係我同你講o個個大山婆囉= ="見到佢嘈人好鬼攪笑,惡到甘樣~
我老公有咩話感性唔感性呀,佢一心諗住ga,點知甘樣woo,佢先出o個個樣囉..
甘右唔會唔理你既,d姑娘,佢地會預番人ga ma,同埋你按制,好快有姑娘黎問你咩事~


係呀係呀..當我寫左篇野出去之後先記得好似就係你講我知= =|||
之前就見到好多bk媽咪話產房定唔知產後病房有個阿嬸好惡囉,你見唔見到呀??
我驚我會見到佢


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 05-8-29 03:01 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

其實如果我生果日瑪嘉烈產房唔多人,但我之前乜講座都冇聽過...姑娘比唔比老公陪產架??


大宅

積分: 2738


17#
發表於 05-8-30 01:16 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

唔會比你老公陪,有堂聽,你都唔聽~甘就無可能啦~
我諗係產後房個呀嬸,我見佢幾惡下,不過一時時咋,
佢好鍾意串人同講是非~


大宅

積分: 1372


18#
發表於 05-8-31 00:25 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

請問聽第幾個講座或幾多個講座才可以陪產呢?


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 05-8-31 03:38 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

女口 寫道:
唔會比你老公陪,有堂聽,你都唔聽~甘就無可能啦~
我諗係產後房個呀嬸,我見佢幾惡下,不過一時時咋,
佢好鍾意串人同講是非~


我唔係唔想聽...老公都冇時間去聽...
唔理啦~~我其實都諗住只有一個人去應付果日既野~~
唔諗咁多啦~~一陣諗好晒生得果時唔同我諗我d咪重大件事 哈哈~~


大宅

積分: 1743


20#
發表於 05-9-1 03:19 |只看該作者

Re: 瑪嘉烈

我9月就响瑪嘉烈生喇,起初我都好担心d姑娘好惡會唔理人,但聽完你地講之後就放心好多喇.....

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo