家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3860


1#
發表於 11-8-30 02:00 |只看該作者
如題?


別墅

積分: 860


2#
發表於 11-8-30 02:30 |只看該作者

回覆:你地要老 公一個月比幾多家用

扣起佢自己既零用錢後,全部上繳



點評

akk2  yes  發表於 11-9-6 23:07
yiphiuyi  我都係咁!!  發表於 11-8-31 13:23
YYCHIN  me too  發表於 11-8-30 15:38


大宅

積分: 4877

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-8-30 02:56 |只看該作者

回覆:捱 的帖子

@@ 甘好!

我4,5千!吾夠會再拿!不過都吾會太大使費,除左bb使費!
不過佢有玩股票,所以出糧佢刀係投資"@@




禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-8-30 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20429


5#
發表於 11-8-30 10:04 |只看該作者
無要佢比錢我的, 佢負責屋企所有開支


大宅

積分: 3939


6#
發表於 11-8-30 10:19 |只看該作者

回覆:你地要老 公一個月比幾多家用

我老公比晒所以開支,再比$10000我
不過我會比$4000我媽,只淨6000,會儲起佢當私己



點評

sivasiva    發表於 11-9-16 09:53
bbcool    發表於 11-8-30 12:16


伯爵府

積分: 18726

好媽媽勳章


7#
發表於 11-8-30 11:01 |只看該作者
$0, 俾條毛我就有, 佢負責超市開支, 水電煤, 但我就要俾買餸錢around $2,000, 周不時嘔凸.

點評

par3186  咁....好你預算wor...  發表於 11-9-1 14:19
yiphiuyi  咁就唔得啦!!叫他俾多點啦!!  發表於 11-8-31 13:24


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-8-30 11:16 |只看該作者
回覆 翹翹媽媽 的帖子

我都係...
家中開支老公比晒....之後再拿佢10000蚊家用..
但其實係我自已袋....


大宅

積分: 2330


9#
發表於 11-8-30 14:02 |只看該作者
呢個topic根本代表唔到d咩...
如果老婆無收入, 個老公又有10萬蚊個月,
相信個老公唔會介意個個月比幾皮野做家用.

相反, 大家收入差唔多,而所有開支都係要老公比晒, 仲要比家用, 又真係有d唔公平, 個家兩個都有份, 當然要共同努力啦 (我都讚成老公係要比多d果個).


大宅

積分: 1067


10#
發表於 11-8-30 14:09 |只看該作者
我都係呀!!
老公比晒份$$我,我自己分配來用。大約可以储到$10000每月。
不過開支都唔細,交租$3500,俾我呀媽同奶奶都$5000,保險$3000,老公自用$2500,而自己就用得$1000。一共就
15000。仲未計BB就出生。都唔知一個BB一個月要用幾多$$??呢果好難計!所以生完都要努力工作先得!!


大宅

積分: 1067


11#
發表於 11-8-30 14:12 |只看該作者
本帖最後由 yiphiuyi 於 11-8-30 16:06 編輯
翹翹媽媽 發表於 11-8-30 10:19
我老公比晒所以開支,再比$10000我
不過我會比$4000我媽,只淨6000,會儲起佢當私己



...

你就好啦!!我都係好苦惱呀!!奶奶成日話唔夠$$,之前俾$1000,現在要俾$3000。我自己媽媽我都係俾$2500。。。。唉。。。。



我都要受奶奶氣,我依家有左BB.奶奶話生左唔係男子就唔認係孫,你話係唔係人講的話!!我剛結婚果時奶奶仰要同我女家攞層樓.結完婚第二日盲要攞埋我的女家金器.奶奶一對金鐲都無俾我,俾$6000我先生仲要我加$買對金鐲話係奶奶送.等我呀媽覺得我奶奶都對我好好.其實結左婚好多時候返外家.都係報喜不報優.你話呀!!你奶奶咁對你,你仲會唔會俾咁多$她.你俾她多多都唔夠的!!人係好自私的!如果她對我好點,唔好話$3000.$5000我都俾呀!!

點評

為食熊  之前先俾得一千, 除返一日先$33, 你話點夠呀?  發表於 11-8-30 15:23


大宅

積分: 1067


12#
發表於 11-8-30 14:13 |只看該作者
ta_bg01 發表於 11-8-30 14:02
呢個topic根本代表唔到d咩...
如果老婆無收入, 個老公又有10萬蚊個月,
相信個老公唔會介意個個月比幾皮野 ...

我都覺得啱的!!


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-8-30 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3860


14#
發表於 11-8-30 15:21 |只看該作者
回覆 的帖子

正!我老公冇過錢落我手


大宅

積分: 3860


15#
發表於 11-8-30 15:23 |只看該作者
回覆 hyogacom 的帖子

我老公冇比錢我,不過屋企野佢比


大宅

積分: 1067


16#
發表於 11-8-30 15:55 |只看該作者
yiphiuyi 發表於 11-8-30 14:12
你就好啦!!我都係好苦惱呀!!奶奶成日話唔夠$$,之前俾$1000,現在要俾$3000。我自己媽媽 ...

你唔明家啦!!我地俾$1000.政府每月俾$1500.大妹俾$3000.我們唔係一起住.租金,水電,煤氣都係我俾!!她唔係我呀媽!我先生都俾$3000.要我做媳婦都要俾$3000.你話呀!!一個老人家使唔使用$10500每個月呀!!真係好過返工囉!!

點評

luck_tang  哈,我99每人5000x5個仔女/每個月,有節日另計,我都想知距點用...  發表於 11-9-7 18:19


珍珠宮

積分: 39786


17#
發表於 11-8-30 17:25 |只看該作者
$0

點評

yiphiuyi  唔緊要啦!!唯有自己搞點!!  發表於 11-8-31 13:32


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 11-8-30 18:27 |只看該作者

引用:Quote:yiphiuyi+發表於+11-8-30+14:12+你就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4877

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-8-30 22:17 |只看該作者

回覆:yiphiuyi 的帖子

你買咩保險?



點評

yiphiuyi  買俾BB的.有人壽危疾.住院  發表於 11-8-31 13:29


複式洋房

積分: 475


20#
發表於 11-8-30 22:33 |只看該作者
我老公都冇比我,因為我有返工,,黎緊返多半個月唔做野專心湊囡囡,,唔知佢會比幾多我呢

點評

yiphiuyi  我都有返工的!!老公個份都係俾埋我的!!  發表於 11-8-31 13:31

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo