婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-9-18 18:26 |只看該作者
本帖最後由 abbeytyl 於 11-9-19 15:37 編輯

Del


大宅

積分: 1423


2#
發表於 11-9-18 18:30 |只看該作者

回覆 回覆:abbeytyl的帖子

佢唔抵得 佢想俾下馬威你 你應該回應佢 你就好啦 你大佬唔係甘對我架 跟手一有機會向佢面前同老公打情駡俏 激Q死佢!!




伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-9-18 18:42 |只看該作者
你既意思係,你老公個妹,同你老公講,你同你老公好SWEET?

定係佢同佢老公好SWEET?還是~佢話佢同你老公,佢亞哥既關係好親近?



侯爵府

積分: 23462

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 11-9-18 18:53 |只看該作者
cotychan 發表於 11-9-18 18:42
你既意思係,你老公個妹,同你老公講,你同你老公好SWEET?

定係佢同佢老公好SWEET?還是~佢話佢同你 ...

我都好想問, 因樓主咁講我好confused

到底姑仔同自己亞哥表達咩呢?


大宅

積分: 4672


5#
發表於 11-9-18 19:11 |只看該作者
我姑仔值情比自己d沙龍相我老公keep...中要過埋膠專登攞去我老公公司到比我老公...我都吾明佢乜意思...

不過我老公好大頭蝦, d相一早吾見晒...


大宅

積分: 1423


6#
發表於 11-9-18 19:15 |只看該作者

引用:我姑仔值情比自己d沙龍相我老公keep...中要

原帖由 sibylyau 於 11-09-18 發表
我姑仔值情比自己d沙龍相我老公keep...中要過埋膠專登攞去我老公公司到比我老公...我都吾明佢乜意思...

不 ...
佢真是當你老公係佢情人呀? 佢有冇男朋友架?




大宅

積分: 4672


7#
發表於 11-9-18 19:20 |只看該作者
bennys 發表於 11-9-18 19:15
佢真是當你老公係佢情人呀? 佢有冇男朋友架?
佢個時已經有個男朋友架啦...


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 11-9-18 19:29 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

係我老公個妹同我老公講.我老公同佢個妹坐咪一齊好swet.


大宅

積分: 4672


9#
發表於 11-9-18 19:31 |只看該作者
abbeytyl 發表於 11-9-18 19:29
回覆 cotychan 的帖子

係我老公個妹同我老公講.我老公同佢個妹坐咪一齊好swet. ...
你姑仔係咪有自戀狂架??...


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-18 19:33 |只看該作者
我真係唔知佢諗咩呀?


大宅

積分: 2405

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-9-18 19:34 |只看該作者
回覆 bennys 的帖子



大宅

積分: 4672


12#
發表於 11-9-18 19:38 |只看該作者
老實講..我自己都有哥哥...我都吾會咁同我嫂嫂講野....同吾會講呢d野, 加上更加吾會比我自己既沙龍相自己哥哥keep....


男爵府

積分: 6342


13#
發表於 11-9-18 20:39 |只看該作者

回覆:姑仔的老公既關係.

我都有阿哥,我覺得同阿哥sweet係一件好變態嘅事!基本上我識得嘅朋友同阿哥(爭2、3年果種)都係由細鬧交鬧到大!




翡翠宮

積分: 82041

畀面勳章


14#
發表於 11-9-18 20:43 |只看該作者
我覺得係好多家姐呀妹都唔抵得細佬/呀哥同老婆感情好。

我姑9又係,成日做埋小動作,見親我c6就同佢講姐弟情,又話由細揍到佢大,又話睇住佢從醫院抱返屋企,已經覺得佢好可愛,食親飯就夾餸俾佢,成檯伿夾俾佢一個,62 99都冇份...總之就係煩到爆。

我c6都唔係好理佢,根本就無心啋佢,佢講乜就答哦,係咩,吃飯就只夾餸俾我,佢從來冇份,由得佢自己冇癮。
日日是好日


伯爵府

積分: 17193


15#
發表於 11-9-18 20:51 |只看該作者
变態囉!我姑仔都系咁变態,我C6應承同佢買部新電腦,叫佢自已簡佢PAY.佢話"NO 呀,我要你黎同我一齊簡".聽完佢把死聲我格夜飯都


子爵府

積分: 14663

開心吸收勳章


16#
發表於 11-9-18 20:59 |只看該作者
你個姑仔幾大? 係咪仲細想嗲吓阿哥??


伯爵府

積分: 17193


17#
發表於 11-9-18 21:34 |只看該作者
40+


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


18#
發表於 11-9-18 21:38 |只看該作者
佢可能想話比你知...雖然阿哥結左婚...但係同佢D關係仍然好好...



[url=http://lilypie.com][img]


男爵府

積分: 7119


19#
發表於 11-9-18 22:40 |只看該作者

回覆:abbeytyl 的帖子

佢係羨慕?




男爵府

積分: 7119


20#
發表於 11-9-18 22:43 |只看該作者

回覆:abbeytyl 的帖子

咁係佢哋感情好喞




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo