跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 57


1#
發表於 11-7-25 22:54 |只看該作者
去年我囡囡一歲生日時在 TST 某間樓上西餐廳開了自助餐生日party, 連食品及飲品每位約百多元(成人), 食物及服務都不錯,我打算今年再次在這裡開囡囡的2歲生日party, 各位0909BB媽媽會否有興趣一起攪呢?


別墅

積分: 706

好媽媽勳章


2#
發表於 11-8-11 17:30 |只看該作者
邊間自助餐禁平呀 ????


複式洋房

積分: 276


3#
發表於 11-9-26 17:03 |只看該作者
可否提供餐廳名呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo