想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 822


1#
發表於 11-10-7 20:44 |只看該作者
聽聞喬寶寶老婆m後係飲玫瑰花茶清血, 之後有BB嫁
我不嬲就飲開益母草嘅, 不過今個月就唔知飲咩好喇....
強媽咪


大宅

積分: 3173


2#
發表於 11-10-7 21:29 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

我飲八珍湯同玫瑰花茶




別墅

積分: 822


3#
發表於 11-10-7 21:46 |只看該作者
SwanL 發表於 11-10-7 21:29
我飲八珍湯同玫瑰花茶
咁你係m後幾多日飲玫瑰花茶嫁?
份量幾多呀, 點煲法呀?
係唔係真係好D呢?
強媽咪


男爵府

積分: 8511


4#
發表於 11-10-7 22:24 |只看該作者
我都想知呀


大宅

積分: 3173


5#
發表於 11-10-8 01:20 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

不過我都係煲滾熱水後落十零粒玫瑰花落去滾一陣熄火再焗到變深色就飲!我係第一次煲咋
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8511


6#
發表於 11-10-8 06:56 |只看該作者
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?


侯爵府

積分: 21752

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-10-8 07:38 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

請問益母草係邊到有得買?




大宅

積分: 2553

畀面勳章


8#
發表於 11-10-8 09:06 |只看該作者
都可以試下喎.....
不過去邊度買靚既乾玫瑰花好呢?


別墅

積分: 822


9#
發表於 11-10-8 09:40 |只看該作者

引用:請問益母草係邊到有得買? +

原帖由 babytwinstar 於 11-10-08 發表
請問益母草係邊到有得買?
益母草可以去藥房買,不過苦嫁,你要有心理準備,所以我會加一粒黑糖飲。



強媽咪


別墅

積分: 822


10#
發表於 11-10-8 09:41 |只看該作者

引用:完經後第15日飲??++但又有JM話M完飲喎,+邊

原帖由 CLK66 於 11-10-08 發表
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?
我都想知呀



強媽咪


別墅

積分: 822


11#
發表於 11-10-8 09:46 |只看該作者

引用:都可以試下喎.....不過去邊度買靚既乾玫瑰

原帖由 navyzero 於 11-10-08 發表
都可以試下喎.....
不過去邊度買靚既乾玫瑰花好呢?
市面上大部分都係大陸貨嚟嫁,我揀夠紅嘅。我都想唔知點先靚,有無唔係大陸貨買呢?



強媽咪


男爵府

積分: 8245


12#
發表於 11-10-8 10:04 |只看該作者
益母草可以加瘦肉黎煲湯飲架..
好味好多,
我嫲嫲成日都煲架


大宅

積分: 3173


13#
發表於 11-10-8 11:30 |只看該作者

引用:完經後第15日飲??++但又有JM話M完飲喎,+邊

原帖由 CLK66 於 11-10-08 發表
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?
我m完就飲喇!我尋晚飲完之後就好好瞓,不過我無5杯煲成1杯喇,只係煲滾焗一陣變左咖色就飲,有d玫瑰花仲煲到開花添!其實聞到玫瑰花嘅香味已經好relax,仲有飲落有d甜味又幾好飲架!
我用嘅玫瑰花係喺大陸買的呈紫紅色的




別墅

積分: 822


14#
發表於 11-10-8 12:51 |只看該作者
SwanL 發表於 11-10-8 11:30
我m完就飲喇!我尋晚飲完之後就好好瞓,不過我無5杯煲成1杯喇,只係煲滾焗一陣變左咖色就飲,有d玫瑰花仲煲 ...
咁等我今次m完試吓先, 多謝你同我哋分享呀
強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


15#
發表於 11-10-8 13:06 |只看該作者
我剛剛好今日係第13日, 等我過兩日試下先


男爵府

積分: 8511


16#
發表於 11-10-8 14:11 |只看該作者
邊度買黑糖呀?

益母草, 藥房買$10可煲多少次呀?


別墅

積分: 822


17#
發表於 11-10-8 14:23 |只看該作者
本帖最後由 zoe0214 於 11-10-8 21:09 編輯
CLK66 發表於 11-10-8 14:11
邊度買黑糖呀?

益母草, 藥房買$10可煲多少次呀?

我個醫師就叫我用一兩($4-5)益母草, 用兩,三碗水煲成一碗, 怕苦就加紅糖或者黑糖。
因為都幾苦吓

黑糖可以去D賣日本/台灣食品嘅舖頭就有嫁喇
強媽咪


大宅

積分: 3173


18#
發表於 11-10-8 21:21 |只看該作者

回覆:zoe0214 的帖子

我想問益母草有乜好處呀




別墅

積分: 822


19#
發表於 11-10-8 22:03 |只看該作者
回覆 SwanL 的帖子

你可以睇一睇
http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E7%9B%8A%E6%AF%8D%E8%8D%89
你m後飲三幾日好喇, 開工之後就唔好飲, 因為萬一有咗就唔好飲喇, 始終都係通血嘢。
強媽咪


別墅

積分: 822


20#
發表於 11-10-8 22:13 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

我上網check過有d人話有咗唔好飲玫瑰花茶嫁, 所以你開工前飲, 開工後就唔好再飲喇, 以防萬一嘛
強媽咪

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo