立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 822
大宅
積分: 3173
SwanL 發表於 11-10-7 21:29 我飲八珍湯同玫瑰花茶
男爵府
積分: 8511
侯爵府
積分: 21752
積分: 2553
原帖由 babytwinstar 於 11-10-08 發表 請問益母草係邊到有得買?
原帖由 CLK66 於 11-10-08 發表 完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?
原帖由 navyzero 於 11-10-08 發表 都可以試下喎..... 不過去邊度買靚既乾玫瑰花好呢?
積分: 8245
SwanL 發表於 11-10-8 11:30 我m完就飲喇!我尋晚飲完之後就好好瞓,不過我無5杯煲成1杯喇,只係煲滾焗一陣變左咖色就飲,有d玫瑰花仲煲 ...
CLK66 發表於 11-10-8 14:11 邊度買黑糖呀? 益母草, 藥房買$10可煲多少次呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy