自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 10


1#
發表於 11-11-15 14:06 |只看該作者
剛買了部新鋼琴未夠一個月,發現其中一個琴鍵彈嘅時候銅線有尖音發出,請問是否正常?


珊瑚宮

積分: 118281


2#
發表於 11-11-15 14:09 |只看該作者
要搵師傅調整架。


民房

積分: 10


3#
發表於 11-11-15 16:09 |只看該作者
已經搵咗師傅上嚟,佢話以佢哋嘅角度可以接受呢啲雜音,但我自己接受唔到囉,佢仲話叫我哋唔好專登去聽,但我覺得啲音好(Un)耳。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo