跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6790


1#
發表於 05-11-17 22:47 |只看該作者

下半身好痛好重

各位,,,
好慘啊...我這2天開始膝頭哥痛, 腳板底同腰骨又痛 , 仲之下半身好似好腫好重甘, 好辛苦, 我已經係唔洗反工架了, 只是返下興趣班, 我而家好驚, 會唔會遲d仲痛, 一直我都好貪青見架, 我會著妹仔鞋或者平底boot, converse同波鞋好少著, 有無d好辦法介紹呢, 我試過用托腹帶, 但係都係腰骨痛,
點算好...... :-(


大宅

積分: 1761


2#
發表於 05-11-18 11:13 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

係唔絛重左好多ya, 試下做少少伸展運動, d產前運動都有教架. 平時唔好坐甘多ya :wink:


男爵府

積分: 6790


3#
發表於 05-11-18 11:23 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

Hi Etbaby,
我係唔行會死個種辛苦命...so, 我下星期會問一下醫生有什麼伸活動做了, tks!
Hilda


別墅

積分: 736


4#
發表於 05-11-19 08:09 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

你問下醫生用腰封會唔會好d, 因為醫生話用腰封比扥腹帶還好喎!


等待驗證會員

積分: 27318


5#
發表於 05-11-19 11:04 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

上一胎我都好快腰骨痛, 醫生話我姿勢唔arm, 佢話我唔好持住自己大肚就頂起個肚來行... 佢話要保持背部直...... 因為頂起個肚反而會加重腰骨負擔.

hilda,
咁您覺得好腫, 但係其實有無水腫到呀?? 如果水腫就要戒鹽, 飲多d 水, 醫生話飲多d 水係會令多餘水份排出....


男爵府

積分: 6790


6#
發表於 05-11-19 11:35 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

Hi Jessica314 & Ardnas65,
我一到下午便水腫了, 早上下午重量差5-6磅架, 好得人驚, so, 下星期一我要去做詳細超聲檢查, 順便問一下醫生如何解決了, 看一下有否腰封介紹...Thanks!

Hilda


別墅

積分: 736


7#
發表於 05-11-19 12:44 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

Hilda,

如果你係水腫, 就用嘢墊高腳瞓, 因為我係4個月開始, 感覺對腳好攰, 尤其返完工之後, 雖然無水腫, 但效果都唔錯, 因為我自己本身個人重, 所以未雨綢繆!你記著問醫生, 小心身體啦!

Jessica


等待驗證會員

積分: 27318


8#
發表於 05-11-19 13:40 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

hilda,
係咪您行得多得滯呀???
小心保重呀.....


男爵府

積分: 6790


9#
發表於 05-11-19 19:37 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

Dear Jessica,
我有的, 所以下午先腫, 去今天我己重了18磅了,,,


男爵府

積分: 6790


10#
發表於 05-11-19 19:37 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

Dear Ardnas,
Thanks!
I will take care la...


等待驗證會員

積分: 246


11#
發表於 05-11-20 00:00 |只看該作者

Re: 下半身好痛好重

我重嚴重呀,第2-3個月開始水腫.次次睇醫生我都有問有乜解決方法.但醫生只係叫我唔好食咁"涵",但只實我食嘢已經好淡,都唔知點好.
依家天氣開始凍,都唔知買乜鞋好.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo