本帖最後由 hkgalcarrie 於 12-2-3 00:03 編輯
我想講, 本來我無奇視d內地人, 但係,佢地講既野同做既野, 令地我個心吾舒服
我先後識左三個女人都係內地人,嫁左黎香港,都係要同99住, 亦都係99吾肯轉佢名搞到日日家嘈屋閉
第一個 住居屋, 一生完個囡就謀住間屋, 後尾99有病迫佢入老人院, 最終到死左都吾肯轉個名比佢
第二個, 同第三個住公屋, 都係一生完bb就想趕d 99走,日日係度呻/諗辦法激走呢d老虔婆.
我自己本身有個仔, 我都好擔心將來辛辛辛苦苦養大個仔, 諗住個仔娶左老婆, d仔搵錢吾多一齊住無咩所謂, 但係一到無利用價值時就成日諗計將99掃去家門,....
大陸d女人黎到香港,除左張身份證, 重有係"鳩佔雀巢",
我覺得佢地機心太重
http://7W2D - 7cm, 16W5D - 性別係 .......仔