夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 12-3-16 17:35 |只看該作者
你地既 C6係咪咩都同你講架? 會唔會講內心說話??

成日講兩夫妻要多D溝通, 咁點先可以溝通得好D ?


男爵府

積分: 5289


2#
發表於 12-3-16 17:43 |只看該作者

回覆:夫妻溝通

C6都無乜同我溝通,有時我问一句佢答一句,我都認為夫妻溝通非常重要,我现在学习中,最近发覺大家溝通比以前好左.....




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


3#
發表於 12-3-16 17:43 |只看該作者
會成日傾偈,但好少會講感覺,講發生左咩事多
我覺得男人好似唔多鍾意講感受,但又唔多覺佢唔開心喎(佢係非常樂觀既人)
我諗冇野掛,平時願意傾下偈抽時間陪你就OK啦


子爵府

積分: 13783


4#
發表於 12-3-16 17:52 |只看該作者
我估我老公起碼有85%嘅內心說話都有同我講, 我估嗰15%就包括一d有傷感情嘅說話, 男人先明嘅說話, 同埋一d未能用言語表達嘅說話....

佢返工開唔開心嘅感受/趣事都會同我講, 我都會同佢講

我都係因為佢會成日同我分享感受, 我先學會講多d自己感受出嚟

或者你可以由一d冇咁埋身嘅事問下佢嘅睇法, 然後你又講下自己睇法, 講講下大家又會瞭解對法思想多d, 最好就係睇電視/新聞時, 可以叫佢share下佢嘅感受同睇法, 但切記唔好同佢爭論, 因為要記住嗰d只係人哋嘅事, 冇必要要動氣傷感情


教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


男爵府

積分: 5471


5#
發表於 12-3-16 18:01 |只看該作者
C6工作上好多都會同我講, 感受都會
不過我都係唔習慣將我既野講比佢知...
生活上, 佢應該會知, 唔使我講掛?
感覺上, 講左佢都唔理解....男同女既睇法都唔一樣...
工作上, 我覺得無必要講, 因為放左工就做返我自己, 開唔開心都係朝9晚6, 再講多都無乜意思~況且佢都幫唔到我!!佢同我講工作時, 雖然我覺得好無聊, 但仍然會聽, 不過又唔會追問佢, 可能佢都覺得我愛理不理掛, 所以有時佢一捉住我傾計, 就好似想講到我明咁, 傾到半夜2-3點都唔放我去訓覺....


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


6#
發表於 12-3-16 22:24 |只看該作者
第一步, 做個好的, 耐心的聆聽者

第二步, 認同他的感受

第三步, 讓他知道, 無論錯與對, 你都會站在他一方

第四步, 讓他知道, 家, 永遠是他的安樂窩


男爵府

積分: 8673


7#
發表於 12-3-16 23:14 |只看該作者

回覆:I9528 的帖子






男爵府

積分: 5509


8#
發表於 12-3-17 01:38 |只看該作者
回覆 pui_yu1021 的帖子

都要睇佢心情, 男人唔同, 如果佢bilibala咩都講, 你就會覺得佢女人架喇

我C6有時會自己彈兩句比我聽, 有時我會當傾計問D野, 但真係好認真咁去討論嘅情況未發生, 因為唔想比佢太大壓力, 成世留留長, 有大把時間去了解, 只要大家都有心的話.....


子爵府

積分: 13918


9#
發表於 12-3-17 02:04 |只看該作者
pui_yu1021 發表於 12-3-16 17:35
你地既 C6係咪咩都同你講架? 會唔會講內心說話??

成日講兩夫妻要多D溝通, 咁點先可以溝通得好D ?
我同老公既婚姻生活都系初頭個一兩年最多溝通上既摸索。好多唔明對方既反應。如老公嬲,唔會好似家父0甘不停娥,不停話老婆,又唔會面黑,唔會扣帽子論斷人,講0野中可以好有理,沒有破綻畀我駁倒既。不過知同我講理都無用,就自己粒聲唔出走左出去跑步來發泄谷住響肚子裡沒有被老婆理解既氣。我嬲就一味揾野食,靜坐呆坐同睡覺。0甘落去都唔系辦法。於是大家摸索出要揾時間大家坐下,不要急著時間不夠用來講雙方既思維。哪怕談到深夜兩點也要溝通,輪流表達自己如何分析理解話語用字既方向。從不用論斷人既字眼既傾聽談訴中,我地慢慢得到互相理解和信任。好在這些我們已經在未生孩子前建立了,若不,生了孩子後,我們哪有那麼多時間消磨在這些事上呢?
所以,若剛結婚就生仔,夫妻關系上會面對更多既挑戰。


子爵府

積分: 13918


10#
發表於 12-3-17 02:13 |只看該作者
本帖最後由 ndw 於 12-3-17 02:15 編輯
angelic 發表於 12-3-17 01:38
回覆 pui_yu1021 的帖子

都要睇佢心情, 男人唔同, 如果佢bilibala咩都講, 你就會覺得佢女人架喇

如家父,成日聽距畀人話似女人0甘娥,0甘長氣。家母都覺得距煩。
我覺得距地系一個惡性循環,家母固執,反應似蠢,點極距都不表現明事理,家父又堅持要家母明。結果用娥加長氣來排山倒海式來浸家母既腦袋。結果雙方相對共處這麼多年,已成習慣。

我發現家父都以對家母講0野既方式來同我講。我話:得了,我明。 你唔使在重復0甘講,多數你接觸既人都比媽媽聰明,所以無使重新講解你既看法或意思。




子爵府

積分: 13918


11#
發表於 12-3-17 02:40 |只看該作者
回覆 smileemily 的帖子

工作上, 我覺得無必要講, 因為放左工就做返我自己, 開唔開心都係朝9晚6, 再講多都無乜意思~況且佢都幫唔到我!!佢同我講工作時, 雖然我覺得好無聊, 但仍然會聽, 不過又唔會追問佢, 可能佢都覺得我愛理不理掛, 所以有時佢一捉住我傾計, 就好似想講到我明咁, 傾到半夜2-3點都唔放我去訓覺....


我同你響LEE方面既0念發,反應一樣。
以下既系我個人對自己同對我老公既分析,可能與你不一樣。
我只有一種心情下至帶工作上既不如意事翻屋企,就系我唔想再做,我想可以留響屋企做家庭主婦,想逼迫下老公快點揾錢幫我脫離要出去做0野0既“苦海”。
以前我老公出去打人工做0野時,常把工作上不如意事帶翻屋企同我講,我好唔明,講畀我聽有乜用呢,又系距要我留響屋企做全職媽媽既,一定唔會想要我出去做野等距脫離“苦海”啦。既然系0甘,唔好同我講啦。搞到我都要處理因聽距講既野而引致我心情煩既事。唔系男性可以獨立抵得住出面既職場風雨咩?我做女人既就話出去揾食艱難0者。因為我既心就系好小女人。唉,後來我都忍不住距煩來呻,結果我前雇主有心想請翻我去做,我同老公都同意先翻去做住,好讓老公可以辭職再揾過一可以他一份新可以養家既時候,我再辭職。就0甘,後來因一些計劃不到的事發生,我家變左:
老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。


子爵府

積分: 13918


12#
發表於 12-3-17 03:02 |只看該作者
I9528 發表於 12-3-16 22:24
第一步, 做個好的, 耐心的聆聽者

第二步, 認同他的感受

第三步, 讓他知道, 無論錯與對, 你都會站在他一方

第四步, 讓他知道, 家, 永遠是他的安樂窩


我好同意這四步。
以上四步,在老公出去做事,我留家當全職媽媽,主婦時,我都自覺有做到曬了。
但是,從老公口中所描述既職場情況,我都唔知老公可以中挨到幾耐。距一無野做,我地就一家口停了。點算,還談什麼安樂窩,到時一家大細,上有我父母都要住天橋底啦。
做好老婆挑戰都好大。




男爵府

積分: 5471


13#
發表於 12-3-17 12:28 |只看該作者
ndw 發表於 12-3-17 02:40
回覆 smileemily 的帖子

“工作上, 我覺得無必要講, 因為放左工就做返我自己, 開唔開心都係朝9晚6, 再講多 ...
我接受唔到女主外男主內....可能我覺得我自己c6唔識打理頭家!!其實依家佢只係每月付出金錢, 其他家庭上既大小事都唔會處理, 有時佢話佢辛苦, 我都好想講, 大家一齊搵錢, 但佢放左工就拍拍patpat去訓覺, 我仲大把屋企野要做, 可惜佢唔明...仲夠膽話佢份工辛苦過我!!我想講...就算我返工hea到放工, 我都要7點幾起身, 半夜點幾鐘做哂野先有得訓囉.....佢返十二個鐘, 唔會比我既"工作"時間長囉........


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


14#
發表於 12-3-17 13:37 |只看該作者
我同老公無所不談,初初佢都會唔多出聲,但我不斷努力(係咁吹!係咁吹!),慢慢佢都感染到,而家成隻開籠朱咁.

點評

lxq1076    發表於 12-5-22 11:45
ndw   教夫有方!  發表於 12-3-18 02:28


子爵府

積分: 13918


15#
發表於 12-3-17 13:46 |只看該作者
本帖最後由 ndw 於 12-3-18 02:21 編輯

回覆 smileemily 的帖子

LEE 個我好明白你既辛苦,因為我聽家母又系0甘投訴家父已經好多次。而加大家退左休先無聽家母點提。原來男女就業機會平等左,但女性既工作量負荷就加倍左。

所以我都唔太執著我家邊個主外內,總之唔好要我出去做完翻來又要做家務。我而加若果除去我地有個特殊女兒要照顧外,相比我父母當年既情況,可能我既辛勞還比家母輕省。
以前細個,見到媽媽一早未翻工就先煮定早餐擺響台面等我起身後食。我起身時,父母早已出了門。晚上家母先翻來,總以帶住菜翻屋企煮完飯畀我地食。食完又洗埋碗。我爸爸真系除左打兩份工早6:15出晚十點回,休息時就乜家務都唔做。淨系去下銀行打下簿,去交電費水費。其余就可以做下自己想做既興趣如賭馬。
而家,起馬我三餐唔使煮,老公願煮埋畀我地食。做曬9成家務。每月結賬老公埋數。我還可以上下BK 傾下。晚上仔女叫,都系老公起身去理。我直情聽到都唔使反應。仔女要食乜零食,可唔可以食,做乜野,可唔可以做,我都話:“問老豆啦。”




子爵府

積分: 14677


16#
發表於 12-3-18 00:08 |只看該作者

回覆:夫妻溝通

我哋日日都好多嘢傾。老公話我係佢分身, best friend, 大家乜都傾, 乜都講




子爵府

積分: 13918


17#
發表於 12-3-18 02:22 |只看該作者
回覆 ndw 的帖子

不過我要底得老公主內打理頭家既做事方式,系缺小心D。0甘我媽媽以前打理頭家咪一樣好唔小心意外多多。比起來,老公辦事能力已經好過我媽媽多多聲啦。而加老公做,我媽媽唔使做(系我老公唔要我媽幫,距嫌我媽幫倒忙),咪好LOR。 若果我來主內,我會偷懶揾我老媽來幫。


子爵府

積分: 13918


18#
發表於 12-3-18 02:26 |只看該作者
Bubblegumbb 發表於 12-3-18 00:08
我哋日日都好多嘢傾。老公話我係佢分身, best friend, 大家乜都傾, 乜都講



...
我哋都系。如:我就挪這裡的話題來同老公講都唔夠填我地既談心時間。老公挪NBA籃球事來同我講都唔夠填我地既談心時間。還有許多話題講非工作性既。


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-3-18 09:50 |只看該作者

夫妻溝通

咩都會講冇秘密
我每事問,佢又會每事答,可能佢唔覺係秘密掛




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo