回覆 smileemily 的帖子
“工作上, 我覺得無必要講, 因為放左工就做返我自己, 開唔開心都係朝9晚6, 再講多都無乜意思~況且佢都幫唔到我!!佢同我講工作時, 雖然我覺得好無聊, 但仍然會聽, 不過又唔會追問佢, 可能佢都覺得我愛理不理掛, 所以有時佢一捉住我傾計, 就好似想講到我明咁, 傾到半夜2-3點都唔放我去訓覺....
”
我同你響LEE方面既0念發,反應一樣。
以下既系我個人對自己同對我老公既分析,可能與你不一樣。
我只有一種心情下至帶工作上既不如意事翻屋企,就系我唔想再做,我想可以留響屋企做家庭主婦,想逼迫下老公快點揾錢幫我脫離要出去做0野0既“苦海”。
以前我老公出去打人工做0野時,常把工作上不如意事帶翻屋企同我講,我好唔明,講畀我聽有乜用呢,又系距要我留響屋企做全職媽媽既,一定唔會想要我出去做野等距脫離“苦海”啦。既然系0甘,唔好同我講啦。搞到我都要處理因聽距講既野而引致我心情煩既事。唔系男性可以獨立抵得住出面既職場風雨咩?我做女人既就話出去揾食艱難0者。因為我既心就系好小女人。唉,後來我都忍不住距煩來呻,結果我前雇主有心想請翻我去做,我同老公都同意先翻去做住,好讓老公可以辭職再揾過一可以他一份新可以養家既時候,我再辭職。就0甘,後來因一些計劃不到的事發生,我家變左:
老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。