夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11559


1#
發表於 05-12-23 09:55 |只看該作者

第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

就黎出糧啦..唔知請唔請62 99 食飯..因為我依家幫媽咪手湊個仔..所以搬返去媽咪度住..一個禮拜先返得果一~兩晚..而個仔就一~兩個禮拜先返去一次!! 我同99 無咩..係同62 有問題(事關佢又大男人..又小氣..又仇記..連我老公都好憎佢) ..我同老公賺得又唔多..下個月又要派利是..如果俾開錢既話我驚以後都要俾..如果請食飯又唔想對住62 ..但唯一可以肯定既就係如果無表示..個62 一定會係人地面前唱衰我..點算好 :-( :-( :-(
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


翡翠宮

積分: 76971


2#
發表於 05-12-23 09:59 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

食餐飯要對佢幾耐呀? 最多咪兩個零三個鐘咁都忍唔到咩


子爵府

積分: 12340


3#
發表於 05-12-23 10:01 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

請食飯好d ~


大宅

積分: 3773


4#
發表於 05-12-23 10:02 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

你62,99得你老公一粒仔咩?? 我又唔係好明噃, 講真, 搵得多請佢食餐飯冇咩問題既, 最緊要佢地食得開心.......如果唔係既, 我覺得又冇咩必要一定要請食飯囉, touch wood冇野做唔通叫佢地請你食番飯咩, 最緊要係睇下你地負唔負擔到, 冇理由自己唔食比佢地食ka嘛........
我奶奶都成日覺得我地好好ka, 又唔駛供樓, 佢其他仔要供樓, 應該有大把錢, 佢又唔知佢個仔都駛好多錢 :tongue: :tongue:


別墅

積分: 775


5#
發表於 05-12-23 10:09 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

飲茶啦


大宅

積分: 1613


6#
發表於 05-12-23 10:14 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

請食飯囉~其實請飲茶都得~
人地對自己好唔好唔緊要
最緊要係自己無對人衰~
有時對人好d自己都開心d,
食餐飯都係好快架0者~~~


子爵府

積分: 11559


7#
發表於 05-12-23 10:26 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

我62 係無論你做d 乜..佢都會俾面色你睇果隻人..上次佢生日..我做代表俾封利是佢..佢眼都無望..眼定定對住部電視機..口就講話多謝(好冷淡) 唉..........佢成日都要我地帶阿b 出去showshow ..show 完又唔理..上次做冬食飯..奶奶抱左阿b 去..99 叫62 唔好食煙..62 話"咁你咪行開囉" ..食飯食d 乜..咩都要聽哂佢講..連自己想飲d 乜都要聽埋佢講..如果唔係又話你唔尊重佢!! 見到佢一定要叫佢先..如果唔係又撞板!! 我老公仲有個細佬架..不過......之前我62 理都唔理下佢兩個仔..連我老公滿月酒都可以唔係樹既.....總之一言難盡..我同老公都好唔鐘意見到佢
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


翡翠宮

積分: 76971


8#
發表於 05-12-23 10:33 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

唔...聽你咁講佢都係一個煩人黎, 不過比我都會攪得掂佢, 佢呢種人想人刷佢鞋之麻, 咁你咪即管把口乖d囉, 反正又唔係日日對住佢的, 見到佢就當佢神咁拜 包你合家平安呀


大宅

積分: 1613


9#
發表於 05-12-23 10:35 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

>kathychoi
咁你可以同你老公相量下
睇來第一次出左糧有咩表示,62都會冷冷淡淡架啦
但咩都唔做,佢又會唔鍾意
因為佢連叫唔叫佢先都介意

唉~做後生0既當忍一忍老人家算囉
雖則一直以來,我估你地都忍唔少架啦


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 05-12-23 11:40 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21554


11#
發表於 05-12-23 12:30 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

agree
talkative 寫道:
不如加料("送")算啦,你都話你兩公婆搵錢唔多,下月又過年喇,不如留返d錢仲好啦.再唔係咪請飲茶囉.


子爵府

積分: 11688


12#
發表於 05-12-23 15:51 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

o岩, 請飲茶得啦 , 唔洗食晚飯咁大陣像, 又唔係中六合彩

talkative 寫道:
不如加料("送")算啦,你都話你兩公婆搵錢唔多,下月又過年喇,不如留返d錢仲好啦.再唔係咪請飲茶囉.


伯爵府

積分: 18512


13#
發表於 05-12-23 16:02 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

請食一餐半餐,又不用鮑蔘翅肚,
沒關係吧
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 5707


14#
發表於 05-12-23 18:37 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

唉............你62咁對你都唔出奇呀,因為你係人地野女,最緊要係你老公點對你啫,如果你老公都唔想成日返去,咪過年過節至返去囉,又要返工又要湊仔唔辛苦咩?
第一次出糧?之前無做過野咩?又唔係好多$$$,唔駛俾錢or 請62.99食飯,等埋過年or62生日先一次過請飲茶咪仲好,仲有意思啦!而且你老公其他兄弟姊妹平時又點做?睇下有無得比較下啦!
我都係咁呀,我老公果邊無人會比面色我睇,如果有......佢地想我返去.....好難啦!你對我好d,我得行就請飲茶or買下野比佢地,我唔鍾意俾錢喎,多又無少又唔知點!又可能係佢地成家裡面我已經叫做好有佢兩老心家啦,同佢地飲茶都係我地請,佢d兄弟妹好難啦,99請咋,總之我對得住自己就得啦,無野可以話到我就ok啦!
其實你做得幾好,62.99都可能會有野講家啦....... :tongue:
該用戶已被刪除

15#
發表於 05-12-24 02:48 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14680


16#
發表於 05-12-28 17:12 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

J&Hsbb 寫道:
傻妹, 好似大家話齋請飲茶得啦。


係啦. 一於請飲茶!

做好自己要做的, 唔好理佢點反應.
咁, 就算妳 62 唔領情, 仲有 99 , 老公 同 bb 呢~
該用戶已被刪除

17#
發表於 05-12-28 17:40 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2807


18#
發表於 05-12-28 18:24 |只看該作者

Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???

我有冇睇錯呢?係你出糧,唔係你老公出糧?如果係你出糧,做咩要請62 99食飯?唔係應該請你自己父母咩?你有能力賺錢,應該多謝父母既栽培,62 99只不過係閒人,如果唔係你同老公結婚(注意,係同老公,唔係同佢父母),果兩位同你一點關係都無wor。唱?唱咩?佢唱你,既係話俾人聽,自己個仔連餐飯都要老婆請?咪丟自己個仔既面啦好心。男人既自尊係好強烈既(如果冇,咁你嫁錯人囉),又唔係你老公生日,一班人食飯要老婆俾錢,呢d事你老公做得出,你都唔應該俾佢咁做。
laughin' to keep from cryin'

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo