Re: 第一次出糧..駛唔駛俾錢or 請62 99食飯???
我62 係無論你做d 乜..佢都會俾面色你睇果隻人..上次佢生日..我做代表俾封利是佢..佢眼都無望..眼定定對住部電視機..口就講話多謝(好冷淡) 唉..........佢成日都要我地帶阿b 出去showshow ..show 完又唔理..上次做冬食飯..奶奶抱左阿b 去..99 叫62 唔好食煙..62 話"咁你咪行開囉" ..食飯食d 乜..咩都要聽哂佢講..連自己想飲d 乜都要聽埋佢講..如果唔係又話你唔尊重佢!! 見到佢一定要叫佢先..如果唔係又撞板!! 我老公仲有個細佬架..不過......之前我62 理都唔理下佢兩個仔..連我老公滿月酒都可以唔係樹既.....總之一言難盡..我同老公都好唔鐘意見到佢
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。
多謝Joycelyn 贈予的詩