NaughtyLuiLui 寫道:
等待BB的小貓,
其實你之前有冇什麼特別問題?如水瘤,m痛,m唔準或其他婦科問題?又或者你有冇在西醫處check過有什麼問題?或者你只是試左一段時間都未能有bb?
我以個人經驗睇,如果你冇乜特別大問題,就可以開口同中醫師講你想生bb,試左幾耐,平時有d乜野唔舒服,d m黎既情況等等.甘醫師一般都會同你把脈同斷定你既体質同問題,之後會一個一個問題去調理,睇中醫相對會比西醫成效需要長d時間,但我個人認為對治本比較好,身體多方面都會有所改善.
其實睇中醫要睇幾耐先有bb,我諗冇邊個sister可以答到你,因為好depends on個人体質,不過我就覺得睇中醫要睇你夾唔夾個醫師,同你有0恆心,仲有你既定力(戒口).....
, 真係無得比.