自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6832


1#
發表於 12-5-16 20:34 |只看該作者
今日才看到是她唱,好清楚佢唱乜;


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-16 20:44 |只看該作者
回覆 mocha815 的帖子



大宅

積分: 1991


3#
發表於 12-5-16 21:34 |只看該作者

回覆:欣宜唱歌真ok(愛回家)主題曲

佢唱歌真係吾錯嫁




水晶宮

積分: 60478


4#
發表於 12-5-16 21:35 |只看該作者

引用:今日才看到是她唱,好清楚佢唱乜;

原帖由 mocha815 於 12-05-16 發表
今日才看到是她唱,好清楚佢唱乜;
好一句,好清楚





複式洋房

積分: 158


5#
發表於 12-5-16 21:37 |只看該作者
she is ok ka!better than meg!


珍珠宮

積分: 33669


6#
發表於 12-5-16 21:38 |只看該作者
無好感
一直都認為,如果佢唔係呀肥個囡,跟本連呢行都入唔到
我從來唔喜歡渣住特別通行証既人...
如果唔係名人之後,我或者會欣賞.


男爵府

積分: 8178


7#
發表於 12-5-16 21:39 |只看該作者


男爵府

積分: 9387


8#
發表於 12-5-16 21:43 |只看該作者

回覆:欣宜唱歌真ok(愛回家)主題曲






珍珠宮

積分: 40292


9#
發表於 12-5-16 21:48 |只看該作者

回覆 回覆:mocha815的帖子

佢好努力




珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-5-16 21:52 |只看該作者

引用:無好感一直都認為,如果佢唔係呀肥個囡,跟本

原帖由 -bella- 於 12-05-16 發表
無好感
一直都認為,如果佢唔係呀肥個囡,跟本連呢行都入唔到
我從來唔喜歡渣住特別通行証既人...
Me too




伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


11#
發表於 12-5-16 21:57 |只看該作者

引用:佢好努力 +

原帖由 DIMDIM2011 於 12-05-16 發表
佢好努力




不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


水晶宮

積分: 55366

2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-5-16 22:09 |只看該作者

回覆:欣宜唱歌真ok(愛回家)主題曲






水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-5-16 22:17 |只看該作者
she is better than Meg A LOT!!! She is a good singer!


伯爵府

積分: 17166


14#
發表於 12-5-16 22:20 |只看該作者
我覺得幾好聽!


大宅

積分: 3717


15#
發表於 12-5-16 22:22 |只看該作者

回覆 回覆:mocha815的帖子

以前吾like 不過佢唱歌真是好過好多人




子爵府

積分: 12574


16#
發表於 12-5-16 22:37 |只看該作者

欣宜唱歌真ok(愛回家)主題曲






子爵府

積分: 12574


17#
發表於 12-5-16 22:39 |只看該作者

引用:無好感一直都認為,如果佢唔係呀肥個囡,跟本

原帖由 -bella- 於 12-05-16 發表
無好感
一直都認為,如果佢唔係呀肥個囡,跟本連呢行都入唔到
我從來唔喜歡渣住特別通行証既人...
如果只係因為佢係名人之後而抹殺左佢唱歌既努力同實力好似唔係幾公平。



點評

amalee  agree  發表於 12-5-17 11:21
chloey888    發表於 12-5-17 11:06
海妮  agree.  發表於 12-5-17 10:04


珍珠宮

積分: 42541


18#
發表於 12-5-16 22:51 |只看該作者
把聲好甜


伯爵府

積分: 18760

+3金熱血 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-5-16 22:53 |只看該作者
好聽, 好彩唔係阿MAG唱


男爵府

積分: 7008


20#
發表於 12-5-16 22:55 |只看該作者

引用:今日才看到是她唱,好清楚佢唱乜;

原帖由 mocha815 於 12-05-16 發表
今日才看到是她唱,好清楚佢唱乜;
好過。個個林欣彤多多聲la, 人地欣宜係番書妹,佢唱呢首歌我唔駛睇字幕都知佢唱嘜。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo