夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4207


1#
發表於 12-6-6 03:17 |只看該作者
十年前佢去玩時又煙又酒,我又話又鬧佢就走左搵小三
現在佢去玩同應酬大陸佬又係又煙又酒又去夜總會,我而家都唔想理佢!反正理同唔理結果都一樣,都當我把口癈留返啖氣教仔好過




大宅

積分: 1825


2#
發表於 12-6-6 03:51 |只看該作者

回覆:妳地管得掂老公嗎?

係呀,仲話好煩喎!




男爵府

積分: 9515


3#
發表於 12-6-6 04:25 |只看該作者
如果十年前同十年後都無咁無變過的話,咁就真係鬧佢都覺浪費口水啦!男人去玩去滾大把理由.有D賤人仲可以講到理直氣壯咁...........不過話時話,出去玩既男人,你都係小心點好.點知會唔會搞到成身病架!以前對面屋個女人就係,個賤男出去叫雞(叫到返屋企)又爛睹,又打老婆,最後野到佢老婆同個女有性病.好慘!所以小心為上.做女人一定要好好保護自己.

點評

ndw    發表於 12-6-6 13:41


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


4#
發表於 12-6-6 05:38 |只看該作者
管唔掂 + 係佢管我


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


5#
發表於 12-6-6 07:15 |只看該作者

回覆 回覆:fifimanhk的帖子

老公品格夠"掂", 係唔太需要"管"的。



點評

Tangli  me too  發表於 12-7-4 12:16
MariaTsui  yes  發表於 12-6-6 20:06
yikaho    發表於 12-6-6 14:48
親賢能, 遠小人


禁止發言

積分: 55904


6#
發表於 12-6-6 08:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9320


7#
發表於 12-6-6 09:09 |只看該作者
樓主,你真豁達!

點評

c.hutchson  係囉 比著我我會毫不由e地離婚mouth:  發表於 12-6-8 10:40


大宅

積分: 3695


8#
發表於 12-6-6 10:35 |只看該作者
男人唔自覺,有時有啲嘢講得多都冇意思喇,為自己將來諗下著想下好過喇


男爵府

積分: 6645


9#
發表於 12-6-6 11:08 |只看該作者
好既男人唔洗管,,壞既男人都唔會比你管...

點評

cherrylemon  can't agree more~~  發表於 12-6-7 22:15
yanki_c  agree  發表於 12-6-7 17:32
chloey888  agree  發表於 12-6-6 20:05
早苗  完全正確...  發表於 12-6-6 15:25
tracytang  Agree!!!  發表於 12-6-6 11:39
rain621  Agree~!  發表於 12-6-6 11:17


大宅

積分: 2486


10#
發表於 12-6-6 11:36 |只看該作者
回覆 suiyiu922 的帖子

同意 !


翡翠宮

積分: 87467


11#
發表於 12-6-6 11:46 |只看該作者

回覆 回覆:fifimanhk的帖子

兩公婆無話邊個管邊個,又唔係小朋友,要管就即係佢唔自律,而且大人大者邊到你管,用到個"管"字仲有乜意思呢??



點評

Gee!  agree  發表於 12-6-6 18:56
Sfc9  Totally agree!!!  發表於 12-6-6 13:56


侯爵府

積分: 23167


12#
發表於 12-6-6 11:54 |只看該作者
omax 發表於 12-6-6 04:25
如果十年前同十年後都無咁無變過的話,咁就真係鬧佢都覺浪費口水啦!男人去玩去滾大把理由.有D賤人仲可以講到 ...

野到佢老婆同個女有性病.

點會惹到個女架? 性病要性接觸先至傳染架喎! 唔通佢同個女...

點評

luck_tang  日常生活都可以傳染到架!mouth:  發表於 12-6-7 19:30


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


13#
發表於 12-6-6 12:03 |只看該作者
小manman 發表於 12-6-6 11:46
兩公婆無話邊個管邊個,又唔係小朋友要管就即係佢唔自律,而且大人大者邊到你管,用到個"管"字仲有乜意思 ...

非常同意....................


大宅

積分: 1317


14#
發表於 12-6-6 12:04 |只看該作者
本帖最後由 pandacmlg 於 12-6-6 12:05 編輯

男人都會比女人管, 只不過有D 野佢會比你管 E.G. 買餸, 照顧小朋友....
有D 野佢覺得佢係男人吾想你女人理姐. 可以講係大男人心理作怪


水晶宮

積分: 74328


15#
發表於 12-6-6 12:27 |只看該作者
我好失敗,我從來無管我老公
我都唔鍾意比人管,所以我亦唔鍾意管佢,因為成日覺得人係應該自律.
其實,我真係應該管多D,咁我地既生活會好好多.


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


16#
發表於 12-6-6 12:30 |只看該作者

妳地管得掂老公嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


17#
發表於 12-6-6 12:31 |只看該作者
有無人可以教下我,可以點樣管教老公?
佢幾十歲人,仲好似個小朋友咁,
優點: 樂天、唔記仇、比我好大自由、愛錫女兒和尊重我家人
缺點: 散漫、唔自律、成日係唔適當時候做唔適當既事、大洗

點管佢好呢?
點逼佢比錢我好呢?

點評

luck_tang  管曬拒的錢  發表於 12-6-7 19:31


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


18#
發表於 12-6-6 12:34 |只看該作者

引用:有無人可以教下我,可以點樣管教老公?佢幾十

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17166


19#
發表於 12-6-6 12:53 |只看該作者

引用:好既男人唔洗管,,壞既男人都唔會比你管...

原帖由 suiyiu922 於 12-06-06 發表
好既男人唔洗管,,壞既男人都唔會比你管...
Agree!




水晶宮

積分: 74328


20#
發表於 12-6-6 13:01 |只看該作者
coyi_lam 發表於 12-6-6 12:34
我老公又係咁樣,我直接叫佢俾哂D錢我管,冇咩藉口

佢個個月都話唔夠錢洗,唔問我攞,已經好似好叻咁啦!mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo