美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20684


1#
發表於 12-6-26 20:48 |只看該作者
今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾耐就見到效果?明顯嗎?謝謝分享




男爵府

積分: 7499


2#
發表於 12-6-26 21:22 |只看該作者

有冇jm用gel plus係有效果

反效果就有, 唔係個個啱用
我見過呢度有人話用佢第二朝先洗面
睇到我幾驚



點評

kittylovebb  有咩反效果??  發表於 12-6-27 19:45


男爵府

積分: 5972


3#
發表於 12-6-26 21:33 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

我用來查underarm, 無效果!



點評

wlhbee  under arm OK wor! 兩個星期起曬D"漬"  發表於 12-6-28 08:53
我想生三個  mouth:我今天買了用來搽under arm  發表於 12-6-26 23:07


男爵府

積分: 9735


4#
發表於 12-6-26 22:29 |只看該作者

引用:反效果就有,+唔係個個啱用+ 我見過呢度有

原帖由 糖嬰兒 於 12-06-26 發表
反效果就有, 唔係個個啱用
我見過呢度有人話用佢第二朝先洗面
睇到我幾驚
即係點?





別墅

積分: 665


5#
發表於 12-6-27 00:22 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

一個星期1~2次度敷20分鐘,唔錯嫁去角質層令之後用的產品更吸收




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


6#
發表於 12-6-27 00:26 |只看該作者
thinkthinksin 發表於 12-6-26 21:33
我用來查underarm, 無效果!

我仲買左2支添

點評

chloe666  x2  發表於 12-6-27 02:38


別墅

積分: 724


7#
發表於 12-6-27 00:41 |只看該作者

引用:我用來查underarm,+無效果! +

原帖由 thinkthinksin 於 12-06-26 發表
我用來查underarm, 無效果!
Me too




禁止訪問

積分: 2129


8#
發表於 12-6-27 00:43 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3322


9#
發表於 12-6-27 02:04 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4469


10#
發表於 12-6-27 13:34 |只看該作者

引用:搽腳踝厚皮勁好 +

原帖由 蕙蕙豬 於 12-06-27 發表
搽腳踝厚皮勁好
你哋買佢的cream定mask?




子爵府

積分: 11277


11#
發表於 12-6-27 15:01 |只看該作者

今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾

原帖由 sandwich 於 12-06-26 發表
今日又湊熱鬧買左支mask,用緊的jm你地用幾耐就見到效果?明顯嗎?謝謝分享



...
用了兩支了,油脂粒少左,用完full 水份mask 吸收d!唔覺會白,反而去打1064 白嘅果先持久!




翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 12-6-27 15:51 |只看該作者
garfield097 發表於 12-6-27 15:01
用了兩支了,油脂粒少左,用完full 水份mask 吸收d!唔覺會白,反而去打1064 白嘅果先持久!



...

請問係咪一敷完就跟手敷水份MASK...定係隔一日先敷?


伯爵府

積分: 15642


13#
發表於 12-6-27 17:02 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大




大宅

積分: 3182


14#
發表於 12-6-27 17:22 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

又甩又紅,之後唔敢用




子爵府

積分: 14663

牛年勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-6-27 18:07 |只看該作者
回覆 sandwich 的帖子

我都係呀, 琴日湊熱鬧, 見好抵咁所以買......琴晚用左, 之後都做左個保濕MASK


禁止訪問

積分: 86


16#
發表於 12-6-27 18:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11277


17#
發表於 12-6-27 22:13 |只看該作者

Quote:garfield097+發表於+12-6-27+15:01+

原帖由 bb2 於 12-06-27 發表
請問係咪一敷完就跟手敷水份MASK...定係隔一日先敷?
跟手full 埋!




子爵府

積分: 12497


18#
發表於 12-6-27 22:56 |只看該作者

引用:我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大 +

原帖由 WINKI2346 於 12-06-27 發表
我用嚟搽腳,去粒粒ok..面就分別不大
真的嗎?我隻大脾好多粒粒(毛孔)的唔知點解,聽日等我試下先




大宅

積分: 1190


19#
發表於 12-6-27 23:22 |只看該作者

引用:一個星期1~2次度敷20分鐘,唔錯嫁去角質層

原帖由 Eliztg 於 12-06-27 發表
一個星期1~2次度敷20分鐘,唔錯嫁去角質層令之後用的產品更吸收
Agree




公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-6-27 23:33 |只看該作者

回覆:有冇jm用gel plus係有效果

我用黎搽暗瘡一流



BK の 會員
Merry X'mas!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo