自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2399


1#
發表於 12-7-3 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2399


2#
發表於 12-7-3 19:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31256


3#
發表於 12-7-3 19:19 |只看該作者
我覺得好似我教仔咁。我一向採取開放政策想比佢自由發展訓練佢自律。但佢冇珍惜機會只懂要求又唔自律。我做阿媽既只好用高壓手段制定規則要佢跟從。

我同佢講你有要求首先係要做個乖孩子,你做到我會考慮你既要求否則我不會理會。

總結:大家請做好本份及尊重別人!不能只顧自己而𣎴理會其他人的利益和感受!香港是屬於大家就等於一個家庭!一齊去維持一個快樂家庭吧!


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-7-3 19:19 |只看該作者
果個精神有問題既黃達洋糸我屋企樓下講野呀,我想報警拉佢。

不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 43039


5#
發表於 12-7-3 19:22 |只看該作者

回覆:kkypig327 的帖子

彿口婆心,真是會死? 不完全認同,但亂成一團時,日子會比現時更難過。




珍珠宮

積分: 43039


6#
發表於 12-7-3 19:23 |只看該作者

引用:我覺得好似我教仔咁。我一向採取開放政策想

原帖由 jojoplanet 於 12-07-03 發表
我覺得好似我教仔咁。我一向採取開放政策想比佢自由發展訓練佢自律。但佢冇珍惜機會只懂要求又唔自律。我做 ...





男爵府

積分: 6949

好媽媽勳章


7#
發表於 12-7-3 19:25 |只看該作者
新同事都有三個月試用期, 未返工就叫佢收工, 有點兒過份~
再者...又唔覺得CY唔好, 試問長毛同CY比較, 我一定支持CY~

點評

肥妹心    發表於 12-7-4 01:53


珍珠宮

積分: 47559

2024年龍年勳章


8#
發表於 12-7-3 19:26 |只看該作者
Support


大宅

積分: 2734

BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-3 19:28 |只看該作者
Support x 2


男爵府

積分: 8778


10#
發表於 12-7-3 19:32 |只看該作者
佢地真係唔覺得自己遊行得越來越似暴徒咩?:;pppp:仲要覺得自己既觀點係真理...真係痴上腦:;pppp:


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 12-7-3 19:51 |只看該作者
support


男爵府

積分: 6189


12#
發表於 12-7-3 20:11 |只看該作者

回覆:唔該大家同身邊D激進人仕講下﹗﹗

為反對而反對。有d人又乘機攪事。最好黃毓民同長毛做特首,咁就冇人遊行啦。不過我會好驚囉:;pppp:




男爵府

積分: 9326


13#
發表於 12-7-3 22:32 |只看該作者

回覆:唔該大家同身邊D激進人仕講下﹗﹗

support




禁止訪問

積分: 67964


14#
發表於 12-7-3 22:34 |只看該作者

引用:睇左呢幾D日新聞同FB上面D消息,真係覺得有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17124


15#
發表於 12-7-3 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2223


16#
發表於 12-7-3 22:37 |只看該作者

睇左呢幾D日新聞同FB上面D消息,真係覺得有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


17#
發表於 12-7-3 22:41 |只看該作者
有D人太過份

B6 may not stand it, then one day they might....


子爵府

積分: 11631

畀面勳章


18#
發表於 12-7-3 23:31 |只看該作者
我直情唔想去投票,垃圾議員,根本幫唔倒選民,齋攪事,令人好反感!


公爵府

積分: 25627


19#
發表於 12-7-3 23:44 |只看該作者

為反對而反對。有d人又乘機攪事。最好黃毓

原帖由 myki 於 12-07-03 發表
為反對而反對。有d人又乘機攪事。最好黃毓民同長毛做特首,咁就冇人遊行啦。不過我會好驚囉



...
佢地做,咁就輪到我上街...




大宅

積分: 2136


20#
發表於 12-7-3 23:59 |只看該作者

引用:新同事都有三個月試用期,+未返工就叫佢收工

原帖由 215702 於 12-07-03 發表
新同事都有三個月試用期, 未返工就叫佢收工, 有點兒過份~
再者...又唔覺得CY唔好, 試問長毛同CY比較, 我一 ...
支持CY嘅市民,一定多過45萬




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo