在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


別墅

積分: 618


1#
發表於 12-2-5 20:39 |只看該作者
我住麗城花園係全職媽媽'想認識多點朋友'




禁止訪問

積分: 563


2#
發表於 12-2-16 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 618


3#
發表於 12-2-27 20:21 |只看該作者

回覆:taobaolobb 的帖子

好高興認識你




別墅

積分: 679


4#
發表於 12-5-28 11:46 |只看該作者
我都是.哈哈..找到同區人..

我女女今年 就來 2嵗10個月. 讀緊N1 安得兒..你地呢..



別墅

積分: 618


5#
發表於 12-5-28 12:02 |只看該作者

引用:+我都是.哈哈..找到同區人..我女女今年+就

原帖由 CANDYDING 於 12-05-28 發表
我都是.哈哈..找到同區人..

我女女今年 就來 2嵗10個月. 讀緊N1 安得兒..你地呢..
你住邊期啊,我女女13個月,我住二期9座




別墅

積分: 679


6#
發表於 12-5-28 12:35 |只看該作者
呵.. 我住2期 3座 你好.


別墅

積分: 618


7#
發表於 12-5-28 20:17 |只看該作者

引用:呵..+我住2期+3座++你好.+

原帖由 CANDYDING 於 12-05-28 發表
呵.. 我住2期 3座 你好.
很高興認識你啊,你係全職媽媽嗎?




別墅

積分: 679


8#
發表於 12-5-29 09:23 |只看該作者
我都好想.可惜要開工...唉..

阿女返 2間學校. 上午下午都是返1期 安 及 保 . 你是全職.真開心. 那麼可以多D 時間陪女女囉..呵.


男爵府

積分: 5165


9#
發表於 12-5-29 13:09 |只看該作者
hi~
我都係住2期!有兩個仔仔


別墅

積分: 618


10#
發表於 12-5-29 17:28 |只看該作者

引用:hi~我都係住2期!有兩個仔仔

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
hi~
我都係住2期!有兩個仔仔
嘩,你就好了有兩個,幾期哦?揾日出来见面,你地有冇玩qq架?




別墅

積分: 618


11#
發表於 12-5-29 17:30 |只看該作者

引用:+我都好想.可惜要開工...唉..+阿女返+2間學

原帖由 CANDYDING 於 12-05-29 發表
我都好想.可惜要開工...唉..

阿女返 2間學校. 上午下午都是返1期 安 及 保 . 你是全職.真開心 ...
做咩要返兩間啊,咁樣佢咩好累了,返工多好啊,可以有多滴




男爵府

積分: 5165


12#
發表於 12-5-29 22:41 |只看該作者
Lqx 發表於 12-5-29 17:28
嘩,你就好了有兩個,幾期哦?揾日出来见面,你地有冇玩qq架?
甘你都快d生多個住2座!


別墅

積分: 618


13#
發表於 12-5-29 22:42 |只看該作者

引用:Quote:Lqx+發表於+12-5-29+17:28+嘩,你就

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
甘你都快d生多個住2座!
哈哈'遲滴先啦'




男爵府

積分: 5165


14#
發表於 12-5-29 22:46 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-5-29 09:23
我都好想.可惜要開工...唉..

阿女返 2間學校. 上午下午都是返1期 安 及 保 . 你是全職.真開心 ...
黎緊K1,你囡囡讀邊間啊!?我仔仔會讀荃浸。


男爵府

積分: 5165


15#
發表於 12-5-29 22:49 |只看該作者
回覆 Lqx 的帖子

等囡囡開始返k1,你就會心思思想追多個嘞


別墅

積分: 618


16#
發表於 12-5-29 22:51 |只看該作者

引用:Quote:CANDYDING+發表於+12-5-29+09:23+我

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
黎緊K1,你囡囡讀邊間啊!?我仔仔會讀荃浸。
我想比佢讀聖文嘉'但唔知好唔好




別墅

積分: 618


17#
發表於 12-5-29 22:52 |只看該作者

引用:回覆+Lqx+的帖子 等囡囡開始返k1,你就會

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
回覆 Lqx 的帖子

等囡囡開始返k1,你就會心思思想追多個嘞
暫時唔想咁快生住'想比自己多D自由




男爵府

積分: 5165


18#
發表於 12-5-29 22:59 |只看該作者
Lqx 發表於 12-5-29 22:51
我想比佢讀聖文嘉'但唔知好唔好
近近地n班都幾好!報左未


別墅

積分: 618


19#
發表於 12-5-29 23:01 |只看該作者

引用:Quote:Lqx+發表於+12-5-29+22:51+我想比佢

原帖由 jy0212 於 12-05-29 發表
近近地n班都幾好!報左未
我唔打算比佢讀n1'直接讀k1'明年先報




男爵府

積分: 5165


20#
發表於 12-5-29 23:07 |只看該作者
哦~但讀下n1 小朋友會開心d,識多d朋友仔。
你自己都會多返少少私人時間㗎

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo