自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15219


1#
發表於 12-7-11 02:16 |只看該作者
本身唔多like佢,想八下姐




男爵府

積分: 6370


2#
發表於 12-7-11 02:17 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

因為他有首歌叫taxi



點評

joannewu_0302  oic  發表於 12-7-11 06:35


禁止訪問

積分: 2889


3#
發表於 12-7-11 02:18 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3382


4#
發表於 12-7-11 02:23 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

佢呢首歌~令我諗起福祿壽個惡搞MV





珍珠宮

積分: 30725

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-7-11 02:33 |只看該作者
aliceyanyan 發表於 12-7-11 02:23
佢呢首歌~令我諗起福祿壽個惡搞MV
個惡搞MV好正



禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


6#
發表於 12-7-11 02:34 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


7#
發表於 12-7-11 02:40 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

佢有首歌叫taxi




子爵府

積分: 11335

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-7-11 02:44 |只看該作者
mishabella 發表於 12-7-11 02:33
個惡搞MV好正




伯爵府

積分: 15219


9#
發表於 12-7-11 09:06 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

原來係咁




琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-7-11 09:12 |只看該作者

引用:Quote:aliceyanyan+發表於+12-7-11+02:23+

原帖由 mishabella 於 12-07-11 發表
個惡搞MV好正






大宅

積分: 2198

畀面勳章


11#
發表於 12-7-11 10:38 |只看該作者
好正呀個MV, 哈哈


大宅

積分: 2617


12#
發表於 12-7-11 11:33 |只看該作者


伯爵府

積分: 19097


13#
發表於 12-7-11 12:29 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?

後面啲dancers超正!




珊瑚宮

積分: 105361

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 12-7-11 12:31 |只看該作者


水晶宮

積分: 52056


15#
發表於 12-7-11 12:33 |只看該作者

引用:Quote:aliceyanyan+發表於+12-7-11+02:23+

原帖由 mishabella 於 12-07-11 發表
個惡搞MV好正

笑鬼死人



我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


大宅

積分: 4512


16#
發表於 12-7-11 12:34 |只看該作者

回覆:點解陳偉霆叫的士陳?






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo