自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-7-31 09:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 12-7-31 09:33 |只看該作者
回覆 seanandangus 的帖子

又冇覺得佢地特別叻...
但靚仔靚女就間中有啦...

點評

grace0222   有時啦  發表於 12-7-31 23:57
nicnicchu  me too ^_^  發表於 12-7-31 21:37
angelkinki  agree   發表於 12-7-31 14:07


子爵府

積分: 13412

好媽媽勳章


3#
發表於 12-7-31 09:35 |只看該作者
我成日都有架


侯爵府

積分: 23979


4#
發表於 12-7-31 09:36 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

我唔覺得叻係邊,靚就一時時





珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 12-7-31 09:38 |只看該作者
心中有 口一定冇

點評

DAISYLINYING    發表於 12-7-31 11:17
lojo11  me too  發表於 12-7-31 10:34
lamyungyu  x 2  發表於 12-7-31 10:21
alicialee1210    發表於 12-7-31 10:10


水晶宮

積分: 71291


6#
發表於 12-7-31 09:39 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

特別曳過個就有佢份



點評

grace0222    發表於 12-7-31 23:58
maxisau  x 4  發表於 12-7-31 22:07
961123  x3  發表於 12-7-31 16:25
sasafan  me 2  發表於 12-7-31 10:15
            


子爵府

積分: 13188


7#
發表於 12-7-31 09:39 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

唔覺,只係覺得人哋果d點解可以考第一,我果d就成日都係d中游份子
不過都冇咩問題,最緊要小朋友開心,愉快學習!



點評

jennylpyk    發表於 12-7-31 11:12
bebe12hk    發表於 12-7-31 10:12


珍珠宮

積分: 40292


8#
發表於 12-7-31 09:40 |只看該作者

引用:唔覺,只係覺得人哋果d點解可以考第一,我

原帖由 JoeyJoey 於 12-07-31 發表
唔覺,只係覺得人哋果d點解可以考第一,我果d就成日都係d中游份子
不過都冇咩問題, ...
me too




伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


9#
發表於 12-7-31 09:41 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

曳過人就有




伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


10#
發表於 12-7-31 09:42 |只看該作者
冇喎....我只覺得我 d 小朋友比其他的幸福同開心...
因為佢地係我地家族嘅掌上明珠...我地唔洗佢地好叻..
但要求佢地每日都好開心同健康...

點評

grace0222    發表於 12-7-31 23:58
家龍mA    發表於 12-7-31 23:15
baby_cat    發表於 12-7-31 12:59
topkidsmom    發表於 12-7-31 12:04
miffymiffy    發表於 12-7-31 11:20
hoiching930    發表於 12-7-31 10:37


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-7-31 09:44 |只看該作者
唔覺得特別叻, 但就覺得特別靚
不過可能喺別人眼中只係好普通
生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


瑪瑙宮

積分: 139334

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 12-7-31 09:47 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

完全無,特別煩就有



點評

lypoon    發表於 12-7-31 10:29


伯爵府

積分: 17794


13#
發表於 12-7-31 09:47 |只看該作者

引用:有冇人成日覺得自己既仔女特別叻過人,又靚

原帖由 seanandangus 於 12-07-31 發表
有冇人成日覺得自己既仔女特別叻過人,又靚仔靚女過人架呢?禾就間中覺得係既:joy ...
我老𢭃覺得個孫女入水能游出水能跳,上天識飛呀,成日覺得佢特別叻。我就覺得佢係一個普通小朋友,強項係跑得快,弱項係計數同信心不足。個樣就好多人話佢靚女,我覺得係靚,不過插蘇鼻,有漬牙,普通女仔一個,希望佢唔會持靚行兇。




男爵府

積分: 6463


14#
發表於 12-7-31 09:48 |只看該作者
我覺得個囡靚架, 因為似佢亞媽囉~

點評

twc729    發表於 12-7-31 10:40
從簡單的生活中………學會選擇、學會追求、學會享受。

每一個人的批評都當作善意……..鞭策和鼓勵!
別人的讚賞反而可以忘記, 因為這些已經做到了.


大宅

積分: 4835


15#
發表於 12-7-31 09:50 |只看該作者
而家D小朋友個個都叻架啦, 我覺得我個仔好可愛同埋唔係蠢, 少少叻, 但又唔係非常叻. 中規中距巳經好滿足.

點評

grace0222    發表於 12-7-31 23:59


珍珠宮

積分: 47280


16#
發表於 12-7-31 09:50 |只看該作者
very naughty !


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-7-31 09:51 |只看該作者
我覺得我對仔好特別~~(矮)....因為佢地亞媽我都係

其他無咩特別, 咪又一樣咁曳, 坐唔定話唔聽~~


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-7-31 09:53 |只看該作者
我覺得個女又唔叻又唔靚~:;pppp:但係佢爸爸就話佢靚囉mouth:


禁止訪問

積分: 581


19#
發表於 12-7-31 09:56 |只看該作者

回覆:其實你地係咪成日覺得自己d仔女

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15800


20#
發表於 12-7-31 09:58 |只看該作者
只覺得阿妹叻過哥哥

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo