跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1382


1#
發表於 12-8-18 12:18 |只看該作者
馬鞍山區除外,因太遠




別墅

積分: 618


2#
發表於 12-8-18 17:28 |只看該作者
梁智宏醫生, 他向愉田苑 和火炭愉龍山都有診所, 300元診金一次


大宅

積分: 1382


3#
發表於 12-8-18 18:51 |只看該作者

引用:梁智宏醫生,+他向愉田苑+和火炭愉龍山都有

原帖由 wong0211 於 12-08-18 發表
梁智宏醫生, 他向愉田苑 和火炭愉龍山都有診所, 300元診金一次
thanks, 會check 下




大宅

積分: 1434


4#
發表於 12-8-18 22:48 |只看該作者
wong0211 發表於 12-8-18 17:28
梁智宏醫生, 他向愉田苑 和火炭愉龍山都有診所, 300元診金一次

我兩歲半前都係睇佢,細心,有耐性!

因為開藥輕,阿B大咗就冇乜效果,而且電話掛號好快FULL, WALK IN未必睇!


大宅

積分: 1434


5#
發表於 12-8-18 22:53 |只看該作者
莫子慈
希爾頓中心
姑娘登記問晒咩事,醫生睇兩野就話OK,大部份小B都開同一種藥,所以未必一兩次睇好!
唔洗等好耐,可碌卡
約$320一次


大宅

積分: 1434


6#
發表於 12-8-18 22:56 |只看該作者
劉成志
帝都樓上
孚多人話好,但睇過兩三次都唔夾!


大宅

積分: 1434


7#
發表於 12-8-18 22:59 |只看該作者
馮宜亮
第一城
開藥重,但快好
人多,排隊後幾個鐘再等電話返去睇!醫生吹得誇!


大宅

積分: 1382


8#
發表於 12-8-18 23:02 |只看該作者

引用:莫子慈希爾頓中心姑娘登記問晒咩事,醫生睇

原帖由 yanduckduck 於 12-08-18 發表
莫子慈
希爾頓中心
姑娘登記問晒咩事,醫生睇兩野就話OK,大部份小B都開同一種藥,所以未必一兩次睇好!
睇一兩次都唔好算唔算dum症?




公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-8-19 00:10 |只看該作者

回覆:請問沙田區有邊個兒科醫生好?

仁安醫院




男爵府

積分: 5077


10#
發表於 12-8-19 09:11 |只看該作者
劉成志
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 1382


11#
發表於 12-8-19 15:44 |只看該作者
多謝各位意見{:1_1:}{:1_1:}{:1_1:}


大宅

積分: 1434


12#
發表於 12-8-20 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanduckduck+於+12-08-18+發

原帖由 alam18 於 12-08-18 發表
睇一兩次都唔好算唔算dum症?
我個人覺得有d媽呼,因為登記時叫姑娘問晒有咩事,入到去醫生聽幾下就話得.
不過睇初頭真係得,睇得半年d藥就食"純"晒,覆診兩次都唔得




禁止訪問

積分: 3904


13#
發表於 12-8-20 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1382


14#
發表於 12-8-20 18:38 |只看該作者

引用:唔知點解咁多人講佢. 佢唔掂架。佢開過一

原帖由 pandora9874 於 12-08-20 發表
唔知點解咁多人講佢. 
佢唔掂架。佢開過一隻藥比我BB食左之後敏感,依件事唔可以怪佢,藥物敏感可能真係 ...
你是指莫子慈嗎?佢咁樣真係好唔專業喎,唔駛諗要black list 啦。
其他介紹嘅醫生我會再check下先,thanks!




複式洋房

積分: 202


15#
發表於 12-8-21 15:57 |只看該作者
本帖最後由 fungbb07 於 12-8-21 15:59 編輯

回覆 pandora9874 的帖子

我都想分享我睇呢個醫生的經驗我新搬到沙田時係BK見人哋話佢好咪帶個仔去睇佢, 不過睇一次後我就冇再睇過佢 事原我個仔有 panadol 敏感, 即同類的撲熱息痛都唔食得, 因為弟一次睇佢, 所以一去到就同佢講, 但佢吋到死問我知唔知乜野叫藥物敏感, 好似當我亂噏唔識野咁, 仲講反對pandora9874 講的同一番說話 ”敏感唔敏感唔知架喎,有敏感,你咪唔好比佢食啦我當時已經好反感! 我緊係試過有問題先咁講啦, 不過諗住即管睇下。嗰次我個仔係睇感冒, 但食咗佢d藥就淨係想瞓, 唔想食, 又唔想玩。結果我都係帶我仔仔去睇另一個醫生。所以我都唔明之前點解有咁多人話佢好!


別墅

積分: 966


16#
發表於 12-8-25 00:19 |只看該作者
伍永強
收費$400(之前$420),可能較貴,較少人,不用等太耐
開藥幾重手
夠資深


複式洋房

積分: 279


17#
發表於 12-8-29 00:33 |只看該作者

回覆:請問沙田區有邊個兒科醫生好?

一城許君恕, 雖然唔係掛頭兒科,但好有經驗,我囡睇開佢




禁止訪問

積分: 86


18#
發表於 12-8-29 08:28 |只看該作者

引用:梁智宏醫生,+他向愉田苑+和火炭愉龍山都有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 86


19#
發表於 12-8-29 08:34 |只看該作者

引用:馮宜亮第一城開藥重,但快好人多,排隊後幾個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1382


20#
發表於 12-8-29 09:10 |只看該作者

回覆:BabyArtsWS 的帖子

我B就係睇過馮宜亮,覺得佢唔好,誇大病情,所以要搵過第二個醫生




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo