我都想分享我睇呢個醫生的經驗。我新搬到沙田時係BK見人哋話佢好咪帶個仔去睇佢, 不過睇一次後我就冇再睇過佢。 事原我個仔有 panadol 敏感, 即同類的撲熱息痛都唔食得, 因為弟一次睇佢, 所以一去到就同佢講, 但佢吋到死問我知唔知乜野叫藥物敏感, 好似當我亂噏唔識野咁, 仲講反對pandora9874 講的同一番說話 ”敏感唔敏感唔知架喎,有敏感,你咪唔好比佢食啦” 我當時已經好反感! 我緊係試過有問題先咁講啦, 不過諗住即管睇下。嗰次我個仔係睇感冒, 但食咗佢d藥就淨係想瞓, 唔想食, 又唔想玩。結果我都係帶我仔仔去睇另一個醫生。所以我都唔明之前點解有咁多人話佢好!