夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 234


1#
發表於 12-11-2 03:19 |只看該作者
11月7日結婚二週年和太太去邊好?
肚很大,還有二個月生得!


大宅

積分: 2109


2#
發表於 12-11-2 07:46 |只看該作者
papahui 發表於 12-11-2 03:19
11月7日結婚二週年和太太去邊好?
肚很大,還有二個月生得!

去間近近地又情調好的餐廳吃餐精致的,然後散下步或shopping。


禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 12-11-2 08:02 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31496


4#
發表於 12-11-2 08:43 |只看該作者

引用:樓主,單親嗰邊你又話舊女友結婚,剩下bb同

原帖由 heichunmum 於 12-11-02 發表
樓主,單親嗰邊你又話舊女友結婚,剩下bb同你,但7號結婚週年,sorry,即係???個b ...






大宅

積分: 2950


5#
發表於 12-11-2 08:45 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

唔係麻


琥珀宮

積分: 174215

親子達人勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-11-2 08:46 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

樓主一次過開左好多po喎




瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 12-11-2 08:52 |只看該作者
大肚婆唔好成日坐, 行下好, 食自助餐啦.


複式洋房

積分: 234


8#
發表於 12-11-2 14:33 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

我剛才解釋過個單身POST了。
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 234


9#
發表於 12-11-2 14:37 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

諗緊去黃金海岸,吃飯,散步...
是否行貨左少少?

送禮物,又諗唔到送乜
好。。。





水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


10#
發表於 12-11-2 15:15 |只看該作者
近近地去住反晚酒店,食自助餐
食完仲可以漫步下
太太又唔洗即晚坐車來回咁辛苦~


複式洋房

積分: 234


11#
發表於 12-11-3 10:31 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

太太話儲多d錢,bb出世後要用好多$,所以話不要又買東西。

因為bb已經係最好嘅禮物。。。






複式洋房

積分: 234


12#
發表於 12-11-8 12:42 |只看該作者

回覆:11月7日結婚二週年,和太太去邊好?

最後我和太太都係去左黃金海岸食buffet , 夜晚嘅環境同氣氛唔錯!食物方面都要讚下,幾多款,又好味,太太都話good!

吃完再散下步,人唔太多,好舒服!!





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo