自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2068


1#
發表於 12-11-6 12:07 |只看該作者
本帖最後由 primary2007 於 13-1-1 22:41 編輯

幾十年朋友結婚,一早視他為好好密友,為左人情問題唔請小朋友,就因爲小朋友無得賺,你會自己兩夫婦出席飲宴定唔去?(過往大家好熟,又有每年幾次好多家庭聚會)

自己當然覺得一家人去飲開開心心,慶祝佢地有情人終成眷屬!但收到帖發現只請大人,佢又擺好多圍酒。原來朋友完全唔當你小朋友透明!

另一家四口公價人情幾多?


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 12-11-6 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-11-6 12:15 |只看該作者
又未必係因為小朋友人情少d (btw, 想問點解小朋友人情會少d? 都係計一個位)
反而可能唔想你破費


子爵府

積分: 12801


4#
發表於 12-11-6 12:29 |只看該作者
唔請你d細路你唔高興點解同人情有關

To be or not to be  that is the question~


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


5#
發表於 12-11-6 12:30 |只看該作者
豪比佢同佢講, 我要 齊齊正正1家去, 大佢


大宅

積分: 4842

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


6#
發表於 12-11-6 13:22 |只看該作者

回覆:合府統請問題

可能佢太多親朋戚友安排不到咁多位啫
會唔會係誤會
熟既咪同佢講冇人湊仔要帶埋 睇下佢點答囉




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-6 13:24 |只看該作者
問左話帶埋小朋友去有冇位先好喎~ 一陣你一家幾口去, 唔夠位就煩啦~


水晶宮

積分: 59166


8#
發表於 12-11-6 13:28 |只看該作者
可能人人睇法唔同姐,
我會開心唔駛帶小朋友囉, 好多都會搞到好夜, 帶小朋友要頂眼訓,
所以可能人地咁諗, 先only請2公婆...
我覺得未必係因為人情問題...


已刪除用户

積分: 2732


9#
發表於 12-11-6 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18129

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 12-11-6 13:30 |只看該作者

回覆:合府統請問題

我朋友請我去飲,會問明我邊幾個去,張帖掂寫先俾帖我





水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-11-6 13:32 |只看該作者
本帖最後由 rubyplk 於 12-11-6 13:33 編輯

我D朋友多數都問下請唔請小朋友, 因為唔係個個都帶小朋友去飲,

你不如問下朋友, 帶埋小朋友預唔預到位


男爵府

積分: 6009


12#
發表於 12-11-6 13:37 |只看該作者
我覺得可能你朋友唔想你破費ja~~


禁止訪問

積分: 3294


13#
發表於 12-11-6 13:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23565


14#
發表於 12-11-6 13:44 |只看該作者
可能你諗多咗啦,
你朋友可能唔想你做多份人情啫.
我有D朋友都好怕帶小朋友去飲架.


子爵府

積分: 10515

醒目開學勳章


15#
發表於 12-11-6 14:11 |只看該作者
vlnz 發表於 12-11-6 13:44
可能你諗多咗啦,
你朋友可能唔想你做多份人情啫.
我有D朋友都好怕帶小朋友去飲架. ...

我個時結婚都係....因為驚朋友又要做多份人情, 小朋友去飲太夜又唔好...所以我都係只會寫"先生夫人"..如果係朋友既..你可以問下佢可唔可以帶埋小朋友去ka...因為佢真係唔知你想唔想同小朋友一齊出席. 問下無妨呀...


男爵府

積分: 9773


16#
發表於 12-11-6 14:20 |只看該作者
如果真係FRIEND,直接打去同佢講,一家大細嚟預唔預到位
有時人哋唔好意思寫合府統請,怕被人覺得老屈人情,又或者,真係唔夠坐都唔定

我媽而家幫我湊仔,佢今年飲咗3次喇,次次佢都打比人話要帶埋我爸同粒孫去飲,因為唔可以留我老爸一個人湊孫

當然,佢有幫我個仔做埋人情﹝我個仔只係兩歲﹞,照人頭數$500一位,人哋主人家一樣有比個位BB坐
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


17#
發表於 12-11-6 14:28 |只看該作者
如果2大2小仲要識左幾十年, 我會封$3000, 或者買件$2500-3000的金器(FOR女仔)! 不過現在金太貴, $3000好難買到金


男爵府

積分: 5185


18#
發表於 12-11-6 14:57 |只看該作者

回覆:合府統請問題

我c6個fd擺酒前半年已問我地去唔去飲佢果餐,係咪一齊去?我c6已即刻答一定去,因為果陣我地結婚佢做兄弟既,之後前前後都打黎問過幾次,我c6亦有同佢講會帶埋小朋友,我聽住我c6答佢既。但係到派帖果日,一遞張帖比我老公就話預你地3位架喇,派比第二個fd時又想咁講,不過我見果個fd擰歪面,佢就同人地個仔講到時早d到喎...想點呀,不如request落deposit好唔好,最攪笑係番到黎睇張帖係寫先生夫人,咁點預我地三人呀,係知我c6有2奶定我有2佬啫




珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


19#
發表於 12-11-6 15:07 |只看該作者
~O~要寫闔府?
冇GA我個陣擺酒百日個D都係比帖跟住問下佢幾多個人黎咁JA喎


男爵府

積分: 5385


20#
發表於 12-11-6 15:30 |只看該作者
如果係好熟既朋友,
我會問佢d位緊唔緊,
如果唔緊就帶埋小朋友,
如果唔熟的,
通常都會禮到人唔到,
或者只有一位代表出席。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo