母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2358


1#
發表於 12-11-9 02:36 |只看該作者
其實應該點去衡量?係咪一邊餵完三十分鐘無喊就得?甘另一邊要泵清?定等下餐!但如果每餐只係一邊,甘咪要隔成七八個鐘先餵到一次囉!會少左奶嗎?




珍珠宮

積分: 44373


2#
發表於 12-11-9 04:27 |只看該作者

引用:其實應該點去衡量?係咪一邊餵完三十分鐘無

原帖由 Auyeung29 於 12-11-09 發表
其實應該點去衡量?係咪一邊餵完三十分鐘無喊就得?甘另一邊要泵清?定等下餐!但如果每餐只係一邊,甘咪要 ...
我次次都清兩邊,特登較到剛剛夠食,咁我就唔使泵,亦唔會漏



輸入搜索內容


大宅

積分: 4619


3#
發表於 12-11-9 08:45 |只看該作者

回覆:anna_my_baby 的帖子

點教?




大宅

積分: 2358


4#
發表於 12-11-9 18:26 |只看該作者

回覆 回覆:anna_my_baby的帖子

點做到?





大宅

積分: 1270


5#
發表於 12-11-9 18:30 |只看該作者

回覆:三個月全埋身,應該餵晒兩邊?

我都係每邊一餐俾亞仔,佢3個鐘後喊攞奶就食第二邊,所以一邊等6至7個鐘,但如果泵另一邊,咁埋下餐唔夠食囉


珍珠宮

積分: 44373


6#
發表於 12-11-9 18:32 |只看該作者
Auyeung29 發表於 12-11-9 18:26
點做到?
要睇下你使唔使返工?要唔要儲奶啊?
因為我係FTM,全埋身,所以唔需要多奶,夠就OK。
咁即係可能本身BB食一邊已飽,我就比佢食左80%就食另一邊,下一餐同樣做法,不過左右邊相反。
咁就每餐都有剩,慢慢身體就知唔使造咁多奶啦,漸漸就會減少到兩邊先夠BB一餐。

我咁做因為食清晒兩邊我先舒服,特別訓覺前。

但一開始唔可以太急就轉另一邊,因為BB可能會食得唔夠後奶。
輸入搜索內容

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo