美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 4040


1#
發表於 12-11-19 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3183


2#
發表於 12-11-20 04:24 |只看該作者

回覆:ultima II 精華

我用過黑,藍,舊的金色,上次個BA 話我吾駛用紅色任,因為係極潤•黑樽最好,收到毛孔,有番d彈性,但真係幾貴,我上次一田減價,買左都吾知幾多十盒,黑,藍金,黑色剛用完,其他仲有幾盒,不過,,吾買住,,貴呀,用晒所有呢個品牌再算




大宅

積分: 4408


3#
發表於 12-11-20 09:57 |只看該作者

回覆:ultima II 精華

我用金樽……感覺唔錯……


已刪除用户

積分: 4040


4#
發表於 12-12-7 08:27 |只看該作者

回覆:rerelala 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39171


5#
發表於 12-12-7 08:55 |只看該作者
回覆 小B女 的帖子

我買過2次係 sogo counter 樽內都有玻璃碎,所以請小心 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo