時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 67964


1#
發表於 12-12-29 19:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 401


2#
發表於 12-12-29 20:22 |只看該作者

回覆:致RTHK蔡東豪、Luk sir

我都覺得港台既節目好偏頗,日日做d節目閙政府,邊個出糧比佢地架? 係我地交稅出糧比佢地班廢物架,真係好想聯署簽名炒晒佢地呀?


禁止訪問

積分: 67964


3#
發表於 12-12-29 20:40 |只看該作者

引用:我都覺得港台既節目好偏頗,日日做d節目閙

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 401


4#
發表於 12-12-29 20:58 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

非常同意



子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 12-12-29 22:07 |只看該作者
傳媒應該中立,不偏不倚


珍珠宮

積分: 44656


6#
發表於 12-12-29 23:07 |只看該作者

引用:傳媒應該中立,不偏不倚

原帖由 BEACHLADY 於 12-12-29 發表
傳媒應該中立,不偏不倚
可惜而家沒有,電視台就好D,電台同報界就mouth:




珍珠宮

積分: 32595


7#
發表於 12-12-29 23:21 |只看該作者

引用:傳媒應該中立,不偏不倚

原帖由 BEACHLADY 於 12-12-29 發表
傳媒應該中立,不偏不倚
現在香港已經 很難找到中立的傳媒。




禁止訪問

積分: 67964


8#
發表於 12-12-29 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BEACHLADY+於+12-12-29+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38448


9#
發表於 12-12-29 23:37 |只看該作者

回覆:致RTHK蔡東豪、Luk sir

鄧忍光,做嘢啦!

希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


禁止訪問

積分: 67964


10#
發表於 12-12-29 23:48 |只看該作者

引用:鄧忍光,做嘢啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38448


11#
發表於 12-12-29 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kikiboy+於+12-12-29+發表鄧

原帖由 heichunmum 於 12-12-29 發表
佢上任後反政府聲音仲勁左!完全做到野
係,當佢死嘅.

希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


琥珀宮

積分: 169761


12#
發表於 12-12-30 02:11 |只看該作者

回覆:致RTHK蔡東豪、Luk sir

今朝聽新聞,田北俊話梁振英處事強硬,一言堂,係長者生活津貼撥款上,連最支持佢嘅民建聯、工聯會嘅意見都唔聽,雖然田都話佢處事積極,有心做事。

我相信梁振英目標正確,但採取手法確需要改變鷹派作風,外方內圓路線,政治生命才長久。


禁止訪問

積分: 67964


13#
發表於 12-12-30 02:22 |只看該作者

引用:今朝聽新聞,田北俊話梁振英處事強硬,一言

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817

最關心BB問題熱投勳章


14#
發表於 12-12-30 12:57 |只看該作者

回覆:致RTHK蔡東豪、Luk sir

蔡生乃從商之人呀!




禁止訪問

積分: 67964


15#
發表於 12-12-30 12:58 |只看該作者

引用:蔡生乃從商之人呀! +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-12-30 16:30 |只看該作者

引用:今朝聽新聞,田北俊話梁振英處事強硬,一言

原帖由 SandyKL 於 12-12-30 發表
今朝聽新聞,田北俊話梁振英處事強硬,一言堂,係長者生活津貼撥款上,連最支持佢嘅民建聯、工聯會嘅意見都 ...
但我咁睇,佢依家處境腹背受敵,幾萬對眼睇住佢有咩錯處,如果咩政策都有價講,就無辦法建立政府威信,反而我覺得對市民有利既政策係可以強硬d, 例如長者特惠生果金,多起公屋,雙非問題等等,到一d敏感問題例如國教呢d 市民有疑慮既就應該懷柔一d, 只有剛柔並濟先有機會走出佢既困局。


琥珀宮

積分: 169761


17#
發表於 12-12-30 18:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SandyKL+於+12-12-30+發表今

原帖由 WChan 於 12-12-30 發表
但我咁睇,佢依家處境腹背受敵,幾萬對眼睇住佢有咩錯處,如果咩政策都有價講,就無辦法建立政府威信,反而 ...
我意思唔係想佢妥協,係協商啫,唔好擺出一副冇得傾姿態,可以懷柔少少,放低少少身段。


英國人之政治手段高,皆因曉得軟硬兼施、下藥準繩及領導能力強,以華制華係佢地重點管治理念。所以董建華團隊企圖催倒公務員體系,真係愚不可及,政治能力九流。


禁止訪問

積分: 67964


18#
發表於 12-12-30 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WChan+於+12-12-30+發表但我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-12-30 21:16 |只看該作者
SandyKL 發表於 12-12-30 18:36
我意思唔係想佢妥協,係協商啫,唔好擺出一副冇得傾姿態,可以懷柔少少,放低少少身段。

其實一開初CY都有向泛民示好既, 不過泛民派亦係絕對敵我分明, 無商量餘地既態度, 就算想用懷柔政佢地都唔會領係情.

同意CY係要軟硬兼施, 不過係現時既時勢我覺得都唔容易. 只可以等佢民望升返咁上下, 有返D議價能力既時候, 可能有機會可以和談.


琥珀宮

積分: 169761


20#
發表於 12-12-30 21:40 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-12-30 19:17
同意,香港因為有d係又嘈唔係又嘈的政黨,他們處心積慮要整死CY,CY更加懷柔,等d政黨無把柄,強柔之間拿捏 ...
「議而不決,決而不行」係朱鎔基當時對在任董建華政府發表之意見。

而曾蔭權呢屆政府,收拾老董攪落嘅殘局,保守有餘,創意誠意欠奉;


佢任內攪咗2壇重要事件,一係落實興建高鐵,一係2012政改方案,政


治鬥爭期一觸即發。論曾有功有過。


輪到梁振英呢屆,要繼續走曾蔭權弱勢政府路線,確係不可行,要取民


心,增民望,必定要開創新局面,一洗頹勢,路線佢係走對的。


我覺得梁振英有點恃中央撐佢而傾向架空立法會,從政治立場嚟睇,咁


就有點不智,從71上場後,十面埋伏,更不應做一隻孤獨的狼,唔係


自己屈服,係要令敵人屈服,首先就要招攬多點朋友。


梁振英係聰明人,需要唔單止人緣,主要係時間,有人緣才能得到時間,


希望佢能悟出此道理。


拉拉扯扯好快到2017嘅啫,只要佢方向為民生,拉扯嘅力量縱然大,但


都不能奈得佢何,中央都係睇民望去擺棋局。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo