自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   10


男爵府

積分: 5385


1#
發表於 13-1-18 23:51 |只看該作者
有親人過身,剛剛做完白事,
其實我真係覺得呢d儀式
1)無謂,正所謂人死如燈滅,打齋,超度,喃磨都係多餘。
2)浪費,燒燒燒咁多金銀衣紙,飛機大炮,浪費紙張又浪費金錢
3)環境污染,眼見d飛機大炮,花園洋房,一路燒,一路噴出大量黑煙,地球先生好慘。
4)教壞細路,當小朋友問點解要燒咗d野,大人就答:因為xx上咗天堂,所以燒d野俾佢,天呀,俾嘢人係唔洗燒架,小朋友千萬不要學。
我將來死咗,唔要任何儀式,唔好俾我個死樣人睇,唔要土葬俾蟲蛀,一把火燒火就倒落泥土算了。



點評

a_mum2009  TOTALLY AGREED, 我一早同我仔講左, 我死左燒左我咩都唔洗攪就OK  發表於 13-1-21 13:43
Leomummy  點解同我及所講既一樣既  發表於 13-1-19 00:35


珍珠宮

積分: 43376


2#
發表於 13-1-18 23:52 |只看該作者

引用:有親人過身,剛剛做完白事, 其實我真係覺

原帖由 BBcarrie 於 13-01-18 發表
有親人過身,剛剛做完白事,
其實我真係覺得呢d儀式
1)無謂,正所謂人死如燈滅,打齋,超度,喃磨都係多餘 ...
X2!!!!




禁止訪問

積分: 3065


3#
發表於 13-1-18 23:58 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3783


4#
發表於 13-1-19 00:01 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

同燒銀紙冇分別





禁止訪問

積分: 1946


5#
發表於 13-1-19 00:05 |只看該作者

回覆:macca 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32220


6#
發表於 13-1-19 00:06 |只看該作者
完全同意!!!


水晶宮

積分: 70860


7#
發表於 13-1-19 00:10 |只看該作者

回覆 回覆:BBcarrie的帖子

講得好喏



我要瞓八個鐘


大宅

積分: 1540


8#
發表於 13-1-19 00:12 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我已同老公講咗希望自己死後唔好有葬禮!




伯爵府

積分: 16580


9#
發表於 13-1-19 00:15 |只看該作者
winnielamlam 發表於 13-1-19 00:05
中國人既觀念好難改,尤其長輩

係,而且唔喜歡死後捐贈器官,話要保留全屍其實環點身體都會腐爛,不如捐左去幫人好過.


男爵府

積分: 5774


10#
發表於 13-1-19 00:17 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一樣無謂



點評

Shan2519    發表於 13-1-21 00:58
嵐嵐喵1234   一樣咁晒錢。  發表於 13-1-20 15:19
fionfu    發表於 13-1-20 13:44
KATHERINEKAN    發表於 13-1-19 17:24
ninjarabbit    發表於 13-1-19 13:18
陈蕙筠    發表於 13-1-19 13:09
joycehang41010    發表於 13-1-19 12:03
cattz288  yes, 紅白二事, 都係show一場~  發表於 13-1-19 11:28
uu18uu    發表於 13-1-19 11:22
nn010    發表於 13-1-19 10:14
兔仔得媽    發表於 13-1-19 09:55
jacko0112  X2  發表於 13-1-19 00:22


男爵府

積分: 8946


11#
發表於 13-1-19 00:18 |只看該作者

引用:我已同老公講咗希望自己死後唔好有葬禮! +

原帖由 mmc_baby 於 13-01-19 發表
我已同老公講咗希望自己死後唔好有葬禮!
我都有講過,不過唔知佢到時記唔記得


公爵府

積分: 29789


12#
發表於 13-1-19 00:18 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

勁覺




公爵府

積分: 29789


13#
發表於 13-1-19 00:20 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

根本死左就係死左,塵歸塵,土歸土。




用戶要求終止服務

積分: 8567

好媽媽勳章


14#
發表於 13-1-19 00:23 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

同意同意


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 13-1-19 00:25 |只看該作者


男爵府

積分: 9426


16#
發表於 13-1-19 00:29 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我阿媽又係咁話.


子爵府

積分: 13187


17#
發表於 13-1-19 00:30 |只看該作者
仲要4塊半錢,什麼花牌祭帳,仲要幾十萬買位?? 一切也是$$$


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


18#
發表於 13-1-19 00:32 |只看該作者
中國人著重孝道, 什麼是孝: 『生,事之以禮;死,葬之以禮,祭之以禮,可謂孝矣。』

如果白事很無謂, 紅事其實也很無謂, 兩個人除衫訓上床就得喇, 唔駛搞咁多野, 係咪?

點評

陈蕙筠    發表於 13-1-19 13:09


男爵府

積分: 8230


19#
發表於 13-1-19 00:33 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

認同!




子爵府

積分: 13041

畀面勳章


20#
發表於 13-1-19 00:34 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

其實如果係基督教儀式 樓主所講既喃嚒佬 燒衣紙都唔會出現


首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo