Re: 有冇人會坐月買廿八方,好唔好?
我前兩日在會展已經訂了, 價錢係$2080(金裝), 因為自己同奶奶都係唔識要煲D咩, 所以穏陣D, 唔敢自己亂買野煲.
佢每包都係獨立真空包裝的, 包裝後面有中,英文指引要怎樣煲同埋每次加D咩落去煲(有時肉, 有時雞), 頭幾日係唔需要加其他材料的(因為要清D), 好似煲湯咁, 都幾方便.
cherrysino:
以我所知, 係同時可以食薑醋架, 至於其他補品, 可以食完廿八坊之後再煲黎補身. 因為廿八坊已經調較好足夠的份量, 所以應該足夠的, 咁當然自己再補長D時間會好D啦. 佢會送本書仔俾你建議咩階段煲咩湯水
架, 都幾有用.
http://albums.vitapixel.com.hk/200709/heison/cover.html