自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2899


1#
發表於 13-4-5 09:44 |只看該作者
本帖最後由 UKSunflower 於 15-1-27 06:46 編輯

想問一下~
查完bb cream, 唔查粉/foundation,
直接掃胭脂可以嗎?


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 13-4-5 09:51 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎

我覺得唔太好!因bb cream
係cream,直接掃胭脂冇更易散開,好難勻稱


侯爵府

積分: 21465


3#
發表於 13-4-5 09:52 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎

我會加碎粉先。


大宅

積分: 2899


4#
發表於 13-4-5 09:54 |只看該作者
ctyying 發表於 13-4-5 09:51
我覺得唔太好!因bb cream
係cream,直接掃胭脂冇更易散開,好難勻稱

我今朝掃覺得OK

只係怕傷皮膚


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-4-5 09:55 |只看該作者
回覆 UKSunflower 的帖子

可以唔洗加foundation, 但要加返少少碎粉, 因為bb cream lup身d, 就咁上胭脂好易沾得多左


大宅

積分: 2899


6#
發表於 13-4-5 10:02 |只看該作者
小fen 發表於 13-4-5 09:55
回覆 UKSunflower 的帖子

可以唔洗加foundation, 但要加返少少碎粉, 因為bb cream lup身d, 就咁上胭脂好易 ...

明白~thanks!!!


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-4-5 10:04 |只看該作者
UKSunflower 發表於 13-4-5 09:54
我今朝掃覺得OK

只係怕傷皮膚
其實傷唔傷係睇你卸妝卸唔卸得乾淨.


大宅

積分: 2899


8#
發表於 13-4-5 10:09 |只看該作者
小fen 發表於 13-4-5 10:04
其實傷唔傷係睇你卸妝卸唔卸得乾淨.

好啦,我會卸得乾淨d


水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 13-4-5 10:10 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎

可以but直接上胭脂比較難上得均勻。
先上層薄薄嘅碎粉再掃blush 會好d, 仲會無咁黐塵


侯爵府

積分: 20263

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-4-5 10:11 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎

奇實用完BB cream 要用缷莊水嗎?


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-4-5 10:14 |只看該作者

引用:我會加碎粉先。

原帖由 yucheung 於 13-04-05 發表
我會加碎粉先。
定妝先〜



simple is the best~


禁止訪問

積分: 81803


12#
發表於 13-4-5 10:19 |只看該作者

引用:奇實用完BB+cream+要用缷莊水嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


13#
發表於 13-4-5 10:27 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-4-5 10:29 |只看該作者
如果你係韓國,可以。
但係香港一定唔得,一定要加碎粉定妝。


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-4-5 10:33 |只看該作者

回覆:查完bb cream 直接掃胭脂可以嗎

會啜掃,d胭脂會推唔開一撻撻


王國長老

積分: 119115

王國長老


16#
發表於 13-4-5 10:34 |只看該作者

引用:我用BB+cream+加膏狀胭脂,可以不拍碎粉。 +

原帖由 Superman-GF 於 13-04-05 發表
我用BB cream 加膏狀胭脂,可以不拍碎粉。
X2



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


侯爵府

積分: 21825


17#
發表於 13-4-5 10:34 |只看該作者

引用:我會加碎粉先。

原帖由 yucheung 於 13-04-05 發表
我會加碎粉先。
me2

愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 2899


18#
發表於 13-4-5 10:44 |只看該作者
faiki 發表於 13-4-5 10:29
如果你係韓國,可以。
但係香港一定唔得,一定要加碎粉定妝。

點解係韓國就冇問題ge??


大宅

積分: 2899


19#
發表於 13-4-5 10:45 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-4-5 10:27
我用BB cream 加膏狀胭脂,可以不拍碎粉。

以前用過maybelxxxx膏狀胭,非常好用
但而家已經搵唔返了......................


子爵府

積分: 13409

玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-4-5 10:48 |只看該作者
UKSunflower 發表於 13-4-5 10:44
點解係韓國就冇問題ge??
BB Cream係韓國個邊用開,係因為果邊好乾燥,所以淨用BB cream都唔覺得lup,香港就唔好,由其呢排又潮濕又焗,搽咗唔用碎粉包你唔駛半日啲粉就浮晒上來…!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo