立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2899
水晶宮
積分: 74588
侯爵府
積分: 21465
ctyying 發表於 13-4-5 09:51 我覺得唔太好!因bb cream 係cream,直接掃胭脂冇更易散開,好難勻稱
公爵府
積分: 29969
小fen 發表於 13-4-5 09:55 回覆 UKSunflower 的帖子 可以唔洗加foundation, 但要加返少少碎粉, 因為bb cream lup身d, 就咁上胭脂好易 ...
UKSunflower 發表於 13-4-5 09:54 我今朝掃覺得OK 只係怕傷皮膚
小fen 發表於 13-4-5 10:04 其實傷唔傷係睇你卸妝卸唔卸得乾淨.
積分: 56878
積分: 20263
琥珀宮
積分: 176549
原帖由 yucheung 於 13-04-05 發表 我會加碎粉先。
禁止訪問
積分: 81803
積分: 80247
子爵府
積分: 13409
積分: 57088
王國長老
積分: 119115
原帖由 Superman-GF 於 13-04-05 發表 我用BB cream 加膏狀胭脂,可以不拍碎粉。
積分: 21825
faiki 發表於 13-4-5 10:29 如果你係韓國,可以。 但係香港一定唔得,一定要加碎粉定妝。
Superman-GF 發表於 13-4-5 10:27 我用BB cream 加膏狀胭脂,可以不拍碎粉。
UKSunflower 發表於 13-4-5 10:44 點解係韓國就冇問題ge??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy