1-3歲

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 832


1#
發表於 13-4-24 23:45 |只看該作者
一病就乜胃口都無曬,唔飲奶,唔食野…食完藥,隔左兩個鈡飲左10ml奶奶又嘔曬出來…唉。成個人瘦左…快d好翻啦…心謝了…




大宅

積分: 4187


2#
發表於 13-4-25 01:00 |只看該作者

回覆:乜都唔食…

病冇胃口正常,好返就會食番野架啦,放心




珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


3#
發表於 13-4-25 09:00 |只看該作者
病咗要俾d清淡既食物俾佢食


別墅

積分: 832


4#
發表於 13-4-25 09:20 |只看該作者

引用:病冇胃口正常,好返就會食番野架啦,放心 +

原帖由 KAKAROMAMA 於 13-04-25 發表
病冇胃口正常,好返就會食番野架啦,放心
嗯…,成個瘦左同殘左…恩公





別墅

積分: 832


5#
發表於 13-4-25 09:21 |只看該作者

引用:病咗要俾d清淡既食物俾佢食

原帖由 我要做媽媽 於 13-04-25 發表
病咗要俾d清淡既食物俾佢食
嗯…但白粥都唔肯食…




珍珠宮

積分: 45321


6#
發表於 13-4-25 10:21 |只看該作者
病嘅時候系冇乜胃口架喇
氹佢食D白粥喇


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 13-4-25 11:04 |只看該作者
人唔舒服系咁喇,何況系小朋友。希望小朋友快D好返。


別墅

積分: 832


8#
發表於 13-4-25 11:13 |只看該作者

引用:人唔舒服系咁喇,何況系小朋友。希望小朋友

原帖由 haha748494 於 13-04-25 發表
人唔舒服系咁喇,何況系小朋友。希望小朋友快D好返。
甘又係,巨尋日食左一日藥,今日好d啦




別墅

積分: 832


9#
發表於 13-4-25 11:13 |只看該作者

引用:病嘅時候系冇乜胃口架喇氹佢食D白粥喇

原帖由 GCHK 於 13-04-25 發表
病嘅時候系冇乜胃口架喇
氹佢食D白粥喇
嗯…食少少咯




公爵府

積分: 27342


10#
發表於 13-4-25 13:02 |只看該作者
小朋友病佐冇胃口系正常,等人好番就會慢慢好番架


別墅

積分: 832


11#
發表於 13-4-25 13:12 |只看該作者

引用:小朋友病佐冇胃口系正常,等人好番就會慢慢

原帖由 eTTe 於 13-04-25 發表
小朋友病佐冇胃口系正常,等人好番就會慢慢好番架
係呀…病好補翻…宜家食消炎藥冇胃口




伯爵府

積分: 17228

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 13-4-25 14:21 |只看該作者
小朋友唔舒適係會扭計d同埋冇咩胃口架喇, 煮多d佢鍾意食既野比佢食喇, 同埋好返之後煲d瘦肉水佢飲下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo