跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 456


1#
發表於 06-8-23 12:01 |只看該作者

有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

咩牌子好 ? 請介紹下 ?


大宅

積分: 2080


2#
發表於 06-8-23 16:14 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我會食森永,我覺得幾好...朋友個b食左都幾ok.


大宅

積分: 4940


3#
發表於 06-8-23 16:17 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我都會食森永, 聽講d便便會靚d


子爵府

積分: 11116


4#
發表於 06-8-23 17:30 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我會揀和光堂睇下bb岩唔岩先,揀佢係因為有朋友d bb都食緊ok,價錢又平


複式洋房

積分: 456


5#
發表於 06-8-23 17:44 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我唸住比雪印, 雪印有 2 種, 一種就係澳洲生產$135, 另外一種就係日本$185, 2 只有咩分別, 邊種好 d...


複式洋房

積分: 106


6#
發表於 06-8-23 18:00 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我諗住試明治, 因為有醫生都話好!!


大宅

積分: 4940


7#
發表於 06-8-23 18:03 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我有朋友俾bb食緊日本雪印, 佢研究過, 日本雪印有加美油, 對皮膚好 (佢自己皮膚成日敏感, 試過食加美油丸),
而澳洲雪印唔係用加美油, 而係用棕櫚油(希望無記錯隻油名啦 ), 好似話唔係禁好,
你可參考吓, 不過其實兩隻我都有識人食, 都話好好
:mrgreen:

mandynuen 寫道:
我唸住比雪印, 雪印有 2 種, 一種就係澳洲生產$135, 另外一種就係日本$185, 2 只有咩分別, 邊種好 d...


男爵府

積分: 7719


8#
發表於 06-8-23 18:18 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我會食森永因為阿囡現在都食緊.... 我諗細細出世後都會飲森永...


複式洋房

積分: 456


9#
發表於 06-8-23 20:01 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

日本奶粉, 唔係好多地方有得賣, 我仲考慮緊, 好煩呀 ?


大宅

積分: 2080


10#
發表於 06-8-23 21:08 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

有得上網訂,不過我會搭我做空姐的朋友幫我o係日本買返黎.


大宅

積分: 4483


11#
發表於 06-8-24 14:23 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

I order it on-line ga...
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 1248


12#
發表於 06-8-24 17:29 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

我個bb係女,究竟食邊隻日本奶粉好呢?
大家生女的姊妹會選邊隻呢 ?


大宅

積分: 4483


13#
發表於 06-8-25 13:35 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

I just buy meiji... same as my son lor/
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 3715


14#
發表於 06-8-25 14:20 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

I choose Meiji too. It is said it costs only $208 / can in Sogo suppermarket in TST, I will take one for trying first this weekend. If it is fit to bb, then ordering on-line in the future.


複式洋房

積分: 456


15#
發表於 06-9-6 11:26 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

日本奶粉有明治、和光堂、森永、雪印、究竟邊種有好 D..
大家比 D 意見....


大宅

積分: 1248


16#
發表於 06-9-6 11:40 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

mandynuen,
你會唔會比bb食雪印呢? 我個bb係女
聽說食日本雪印皮膚會好一點, 而且腸胃都ok
你點睇呢 ? 不過我又聽過話係日本雪印出過問題要回收
呢家d人通常又唔食雪印,改食明治同森永,
真係唔知點好,你呢, 點決定呢 ?
我會先買定一罐日本奶粉,一唔夠人奶就餵b試日本奶粉
希望佢腸胃好d, 不過真係好難選擇都唔知邊隻好



複式洋房

積分: 456


17#
發表於 06-9-6 12:52 |只看該作者

Re: 有無媽咪喂"日本"奶粉 ?

bbtse:
我都覺得有 D 煩,問過賣奶粉個間公司, 問佢"雪印"同"明治" 2 種, 邊種多人訂, 佢話 "明治", 我同你一樣都係 BB 女,
有人話食"雪印"又真係白 D..... 希望有其他媽咪比 D 意見啦......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo